  • 21. Data: 2012-02-01 15:13:11
    Temat: Re: Petzold Programowanie Windows
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2012-02-01, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:

    > Tylko ze to Ty sprowadziles WinApi do GUI:
    >
    ><cytat>
    >
    > Niespecjalnie jest co umieć. Trzeba czysto mechanicznie zapamiętać
    > fafset funkcji z echdziesięcioma parametrami. Każdy rozsądny programista
    > raczej weźmie jakąś gotową bibliotekę GUI, która ułatwia pracę. Myślisz
    > że dlaczego powstało MFC?
    [...]
    ></cytat>

    Zgoda, to moje słowa. Tylko że już wtedy była mowa w wątku o Qt jako
    zastępniku WinAPI. Założyłem niejawnie, że rozmówca nie rusza innych
    spraw, którymi WinAPI się zajmuje.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 22. Data: 2012-02-01 16:05:39
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 19:10:22 +0000 (UTC), M.M. napisał(a):

    > No dobra, udalo Ci sie odpalic. Mnie sie nie udalo odpalic pod linuxem, a
    > pod windowsem mialem ja i kilku moich znajomych wile problemow z tym.

    Problemy z odpaleniem Delphi pod Windowsem? Chyba sobie jaja robisz.
    A propos "delphi pod linuxa" to bylo dedykowane srodowisko zrobione przez
    Borlanda dla linuxa, nazywalo sie to Kylix i bylo odpowiednikiem chyba
    Delphi 6 czy 7.
    Jednak na obrazku z linka powyzej jest odpalone windowsowe Delphi 7 pod wine
    - a jesli tam sie dalo uruchomic to tym bardziej chyba nie bylo problemow
    pod rzeczywistym windowsem, prawda?
    Obecnie w nowych Delphi powstaja spore systemy klasy ERP, z setkami okien i
    jakos nikt nie traci kodu ani innych plikow. Bywaja czasami problemy z samym
    IDE, ale da sie komfortowo i bezpiecznie pracowac.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 23. Data: 2012-02-02 08:02:28
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Wed, 1 Feb 2012 08:48:26 +0100, "identifikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

    >o jakiej książce mówisz? bo jest linux programowanie systemowe, ale winodows
    >nie mogę namierzyć

    Przepraszam za wprowadzenie w blad, tlumaczylem w locie tytul
    oryginalu:

    http://helion.pl/ksiazki/programowanie-w-systemie-wi
    ndows-wydanie-iv-johnson-m-hart,prowi4.htm

    milego dnia, hej

    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://garaz.pl.hostingasp.pl/

  • 24. Data: 2012-02-02 08:15:58
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    R.e.m.e.K <g...@d...null> napisał(a):

    > m.
    >
    > Problemy z odpaleniem Delphi pod Windowsem? Chyba sobie jaja robisz.
    Zadne jaja. Mialem komus przepisac kilka procedur z C++ na pascala.
    Chcialem zainstalowac i nie udalo sie, sypalo wyjatkami, itd. Sama
    instalacja sie nie udala.

    Moj kumpel uzywal buildera z powdzeniem. Kupil nowy komputer, zainstalowal
    system, builder zaraz po starcie walil wyjatkami. Z pol roku nie mogl
    uzywac. Potem zmienil system na inny i nagle zaczelo dzialac. Jak na
    czyms takim mozna polegac?

  • 25. Data: 2012-02-02 08:34:52
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    Maciej Pilichowski <P...@g...com> napisał(a):

    > Przepraszam za wprowadzenie w blad, tlumaczylem w locie tytul
> [...]

    Zapowiada sie interesujaco. Dorzuci jeszcze ktos swoja opinie na temat
    tej ksiazki?
    Z gory dzieki.

  • 26. Data: 2012-02-02 08:44:15
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    Roman W <b...@g...pl> napisał(a):

    > Eclipse to poroniony gniot, ktory usiluje robic wszystko, w efekcie nie pot=
    > rafi robic nic. Kiedys uzywalem w pracy Eclipse do programowania w Java, po=
    > czym przesiadlem sie na IntelliJ - co za ulga!!
    Pracowalem w Eclipse dluzszy czas. Uzywalem tego srodowiska w bardzo
    ograniczonym zakresie, glownie jako edytora i dokumnetacji. Eclipse
    sprawowalo sie bardzo dobrze. Wszystko sie schrzanilo gdy pokusilo mnie
    zrobic update Linuxa. Od tamtej pory nie idzie w tym pracowac i nie
    mam pojecia co zrobic zeby przywrocic poprzedni stan rzeczy. Przerzucilem
    sie na Aptatne i dziala stabilnie pod warunkiem ze sie nie dotyka tego
    co kiedys w przeszlosci padlo :)

  • 27. Data: 2012-02-02 09:31:41
    Od: Marek Borowski <m...@b...com.nospam>

    On 02-02-2012 09:34, M.M. wrote:

    ndows-wydanie-iv-johnson-m-

    > Zapowiada sie interesujaco. Dorzuci jeszcze ktos swoja opinie na temat
    > tej ksiazki?
    > Z gory dzieki.

    Dosyc podobna jest Windows via C++ 5th edycja, ktora moge polecic.

    Pozdrawiam

    Marek

    BTW: Purysci przenosnosci beda zalamani bo obie pozycje naklaniaja do
    nieprzenosnego pisania, a po to wlasnia jest specjalizowane API aby z
    niego korzystac i na maksa wykorzystac KONKRETNY system operacyjny.

  • 28. Data: 2012-02-02 10:34:10
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Thursday, February 2, 2012 9:31:41 AM UTC, Marek Borowski wrote:

    > BTW: Purysci przenosnosci beda zalamani bo obie pozycje naklaniaja do
    > nieprzenosnego pisania, a po to wlasnia jest specjalizowane API aby z
    > niego korzystac i na maksa wykorzystac KONKRETNY system operacyjny.

    No ale przenosnosc pomiedzy roznymi kompilatorami Windows to bylaby pozadana, nie?

    RW

  • 29. Data: 2012-02-02 10:49:28
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 2 Feb 2012 08:15:58 +0000 (UTC), M.M. napisał(a):

> [...]
    > system, builder zaraz po starcie walil wyjatkami. Z pol roku nie mogl
    > uzywac. Potem zmienil system na inny i nagle zaczelo dzialac. Jak na

    Uzywam Delphi od wersji 3 (ponad 10 lat) i NIGDY nie spotkalem sie z
    problemami instalacji. Zarowno na Win98, Win2k, WinXP jak i Win7.
    Moze po prostu miales "lewa" wersje?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 30. Data: 2012-02-02 12:12:53
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    R.e.m.e.K <g...@d...null> napisał(a):

    > Uzywam Delphi od wersji 3 (ponad 10 lat) i NIGDY nie spotkalem sie z
    > problemami instalacji. Zarowno na Win98, Win2k, WinXP jak i Win7.
    > Moze po prostu miales "lewa" wersje?
    Jak to bylo dokladnie zeby nie nazmyslac...
    Na pewno procesor byl intel atom 270N. Na pewno system byl xp home 32bity.
    Na pewno bylo 2GB pamieci ram. Na pewno jakis bardzo nowy nie
    zainstalowal sie, wersji dokladnie nie pamietam. Po tym jakis stary
    sie zainstalowal i uruchomil. Tez wersji dokladnie nie pamietam...
    chyba... 5.0.