-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
Date: Sat, 8 Sep 2018 18:20:43 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 44
Message-ID: <pn0ssq$pft$2@node2.news.atman.pl>
References: <6...@g...com>
<pmu750$m9$1@node1.news.atman.pl> <pmufoa$9k3$1@node1.news.atman.pl>
<y...@4...net>
<pmvqmm$ifr$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<pn03ir$36u$1@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<pn05me$518$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: d86-42.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1536423642 26109 77.65.86.42 (8 Sep 2018 16:20:42 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Sep 2018 16:20:42 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <1...@4...net>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180908-0, 08.09.2018), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639361
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08-09-2018 o 13:10, J.F. pisze:
> Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:44:46 +0200, Cavallino napisał(a):
>> W dniu 08-09-2018 o 11:24, Bolko pisze:
>>>> Następny który przespał pół roku?
>>>> WLTP - mówi Ci to coś?
>>>
>>> i?
>>> z tego co czytałem to silniki VW żeby przejść testy spalin
>>> przechodziły w tryb "testowy"
>>> i tylko w tym trybie spełniają normy.
>>
>> I dokładnie tak samo było z benzyniakami - w procedurze testowej normy
>> spełniają, a w bardziej rzeczywistym teście nie, mimo że normy zostały
>> obniżone w stosunku do wcześniejszych.
>> Jak myślisz, dlaczego?
>
> Ale przeciez wszyscy wiedza i wiedzieli, ze ilosc zanieczyszczen
> zalezy od warunkow pracy silnika.
> Wiec mierzyc to trzeba w jakims standardowym tescie/programie jazdy.
>
> Problem wzial sie z tego, ze test niby wzorowany na rzeczywistej
> jezdzie, a potem w realu VW emituje kilkadzesiat razy wiecej niz na
> badaniach.
>
> Jakby to bylo 2 razy, to by przyjeli do wiadomosci i tyle.
>
>>> A to co piszesz jest kolejny test.
>>
>> Ale bardziej rzeczywisty, a przede wszystkim INNY, więc stare algorytmy
>> oszukujące na nim nie zadziałają.
>
> Ktos tam pisal, ze komputer trzeba bylo i tak przestawic w tryb
> testowy, bo inaczej to by nie dal rady na hamowni.
> I byc moze nadal trzeba ... choc oczywiscie mozna sie pokusic o
> wykrywanie jazdy wg programu, i wtedy zmiana tego programu by pomogla
> ....
Ano właśnie.
Tyle że jeśliby wyszło, że TERAZ odważyli się ponownie kombinować, to
wiedzą, że nikt by nie miał litości, tak jak wobec VW.
Więc raczej chętnych nie będzie.
Taka amnestia swoista do poprzednich testów , gdzie dali ciała wszyscy -
od autorów norm i testów, do producentów włącznie.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.18 18:59 Zenek Kapelinder
- 08.09.18 21:17 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A