eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPetla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
    Date: Sat, 8 Sep 2018 18:20:43 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <pn0ssq$pft$2@node2.news.atman.pl>
    References: <6...@g...com>
    <pmu750$m9$1@node1.news.atman.pl> <pmufoa$9k3$1@node1.news.atman.pl>
    <y...@4...net>
    <pmvqmm$ifr$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <pn03ir$36u$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <pn05me$518$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: d86-42.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1536423642 26109 77.65.86.42 (8 Sep 2018 16:20:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Sep 2018 16:20:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180908-0, 08.09.2018), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639361
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08-09-2018 o 13:10, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:44:46 +0200, Cavallino napisał(a):
    >> W dniu 08-09-2018 o 11:24, Bolko pisze:
    >>>> Następny który przespał pół roku?
    >>>> WLTP - mówi Ci to coś?
    >>>
    >>> i?
    >>> z tego co czytałem to silniki VW żeby przejść testy spalin
    >>> przechodziły w tryb "testowy"
    >>> i tylko w tym trybie spełniają normy.
    >>
    >> I dokładnie tak samo było z benzyniakami - w procedurze testowej normy
    >> spełniają, a w bardziej rzeczywistym teście nie, mimo że normy zostały
    >> obniżone w stosunku do wcześniejszych.
    >> Jak myślisz, dlaczego?
    >
    > Ale przeciez wszyscy wiedza i wiedzieli, ze ilosc zanieczyszczen
    > zalezy od warunkow pracy silnika.
    > Wiec mierzyc to trzeba w jakims standardowym tescie/programie jazdy.
    >
    > Problem wzial sie z tego, ze test niby wzorowany na rzeczywistej
    > jezdzie, a potem w realu VW emituje kilkadzesiat razy wiecej niz na
    > badaniach.
    >
    > Jakby to bylo 2 razy, to by przyjeli do wiadomosci i tyle.
    >
    >>> A to co piszesz jest kolejny test.
    >>
    >> Ale bardziej rzeczywisty, a przede wszystkim INNY, więc stare algorytmy
    >> oszukujące na nim nie zadziałają.
    >
    > Ktos tam pisal, ze komputer trzeba bylo i tak przestawic w tryb
    > testowy, bo inaczej to by nie dal rady na hamowni.
    > I byc moze nadal trzeba ... choc oczywiscie mozna sie pokusic o
    > wykrywanie jazdy wg programu, i wtedy zmiana tego programu by pomogla
    > ....

    Ano właśnie.
    Tyle że jeśliby wyszło, że TERAZ odważyli się ponownie kombinować, to
    wiedzą, że nikt by nie miał litości, tak jak wobec VW.
    Więc raczej chętnych nie będzie.

    Taka amnestia swoista do poprzednich testów , gdzie dali ciała wszyscy -
    od autorów norm i testów, do producentów włącznie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: