  • 11. Data: 2013-09-30 01:38:44
    Temat: Re: Perpetuum mobile :)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:l2a4cg$fa4$1@mx1.internetia.pl...

    > Patrząc z drugiej strony, to nie dość, że dostarcza energię elektryczną to
    > jeszcze ogrzewa.

    A kable jakie grrrube! :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 12. Data: 2013-09-30 01:42:23
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    ps.com...

    > A może to jednak działa :-)

    Zapewne... tylko, czemu to nie weszlo do masowej produkcji, a jeśli, to co
    robi ta instytucja jedna przy Modlińskiej, druga przy Chełmżyńskiej, trzecia
    przy Augustówce? :)) Jeszcze na Powiślu do niedawna czwarta była, ale ją
    rozebrano... Słuchajcie, może tam już to stosują? :))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 13. Data: 2013-09-30 01:56:54
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 września 2013 01:42:23 UTC+2 użytkownik ACMM-033 napisał:
> [...]
    >
    > robi ta instytucja jedna przy Modli�skiej, druga przy Che�m�y�skiej,
    trzecia

    > przy August�wce? :)) Jeszcze na Powi�lu do niedawna czwarta by�a, ale j�
    >
    > rozebrano... S�uchajcie, mo�e tam ju� to stosuj�? :))
    >

    > --
    >
    > ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
    >
    > Spamerstwu i "pytaczom" wst�p do skrzynki email surowo zabroniony!
    >
    > To, �e adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, �e wolno
    >
    > wam tu za�atwia� si�, do tego jest klop, tylko go z szaf� nie pomylcie!

    Nie weszło do produkcji w wyniku spisku koncernów produkujących prąd. To one
    stworzyły oszukańczą fizykę.

  • 14. Data: 2013-09-30 06:40:03
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    > trzecia przy Augustówce? :)) Jeszcze na Powiślu do niedawna czwarta
    > była, ale ją rozebrano... Słuchajcie, może tam już to stosują? :))

    Stosują takie urządzonka na Wiejskiej. Prezes Rady Ministrów ma tajny
    patent.
    K.

  • 15. Data: 2013-09-30 12:52:46
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    > Proponowałbym spróbować w USA. Tam bezmyślność jest cnotą narodową, co
    > widać w ogóle po polityce tego państwa.

    No..... ale wiesz, ze to Amerykanie a nie Polacy (nie licząc
    Twardowskiego) byli na księżycu??

  • 16. Data: 2013-09-30 13:00:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2013 12:52, KiloSierra pisze:

    > No..... ale wiesz, ze to Amerykanie a nie Polacy (nie licząc
    > Twardowskiego) byli na księżycu??

    Ale tylko dzięki pewnemu Niemcowi ;->

  • 17. Data: 2013-09-30 13:05:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No..... ale wiesz, ze to Amerykanie a nie Polacy (nie licząc
    > Twardowskiego) byli na księżycu??

    Ale tylko dzięki pewnemu Niemcu ;)

  • 18. Data: 2013-09-30 15:17:07
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-09-30 12:52, KiloSierra pisze:

    > No..... ale wiesz, ze to Amerykanie a nie Polacy (nie licząc
    > Twardowskiego) byli na księżycu??

    Wszyscy Amerykanie? Ci wierzący w płaskość ziemi, kreacjonizm i czary też?

    Bo to że w każdym kraju trafią się ludzie zdolni to oczywista sprawa. Ja
    mówię o *średniej*.

  • 19. Data: 2013-09-30 17:37:54
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 29 Sep 2013 18:26:08 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) wrote:

    >Było?
    >
    >http://allegro.pl/perpetummobile-na-dwoch-alternato
    rach-48v-100a-i3582957232.html

    Ależ wodzu, co wódz. Perpetuum mobile jest niemożliwe, ale wynalazca
    sprzedaje _perpetumm_ mobile. Zupełnie co innego.

    --
    Maciej Bójko

  • 20. Data: 2013-09-30 18:20:47
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 września 2013 15:17:07 UTC+2 użytkownik Tomasz Wójtowicz
    napisał:

    > Wszyscy Amerykanie? Ci wierzący w płaskość ziemi, kreacjonizm i czary też?
    >

    > Bo to że w każdym kraju trafią się ludzie zdolni to oczywista sprawa. Ja
    >
    > mówię o *średniej*.

    Myślisz że w Polsce nie ma takich co wieżą w płaską Ziemię? W złe spojrzenia na
    wsiach wierzą. W` USA jak byś dobrze policzył to Amerykanow wcale nie jest za dużo.
    Tam jest dużo ludzi do roboty, ale oni nie są Amerykanami. To tacy współcześni
    niewolnicy na własną prośbę. Niedawno na jakimś filmie był ciekawy dialog. Kim był
    zamordowany? To imigrant. Czyli śledztwo mu nie przysługuje.