  • Data: 2017-04-14 00:05:46
    Temat: Re: Perpetuum mobile ;)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i co w tym dziwnego? Zastosował "neodymowe magnesy przemiennego pola
    > magnetycznego" :)

    No cóż... zastanawiałem się czemu (poza durną rozrywką) służą takie
    "produkcje". Wyjaśnieniem jest liczba obejrzeń....
    W niektórych przypadkach - miliony.

    Jest to dla mnie tym bardziej przykre, że osobiście wierzę, że można
    zbudować coś w rodzaju "free energy". Czyli coś dające energię nie tyle
    "z niczego", co z morza energii dostępnego wszędzie.
    Zapewne potrzebne do tego jest odkrycie albo zmodyfikowanie jakichś tam
    "praw fizyki".

    Coś, z czym mamy do czynienia być może w przypadku np. EMdrive.

    No ale - raczej nie da się tego zrobić za pomocą drutu nawiniętego na
    rurkę. Czy innym sposobem o podobnym stopniu komplikacji.

    Zatem te internetowe oszołomy żerują na ludzkiej nadziei na lepszy świat
    i niewiedzy. Bo nawet miłośnik "odkryć naukowych" powinien umieć
    krytycznie spojrzeć na internetowe "wynalazki".

    Jednym słowem - coś takiego imo powoduje wymierne straty. Iluś ludzi
    będzie nawijać te druciki, inni stwierdzą, że to "wszystko ściema", itp.
    W wszystko to w imię ilości kliknięć. Smutne.