-
31. Data: 2009-01-26 07:16:07
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: Kuczu <p...@j...pl>
WIADRO pisze:
> jaka jest definicja customa?
Motocykl inny niz fabryczny. Przerobiony lub zbudowany od podstaw.
Streetfightery to tez customy :)
> czy każdy musi mieć serce V2? czy inny to profanacja?
Silnik nie ma znaczenia. Moze byc custom na bazie MZ250 albo Triumph
Rocket III :)
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
32. Data: 2009-01-26 07:21:37
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
Elou!
"Steel+Creations" <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl> wrote in message
news:772922d3a11d4e64e8683b3bb2c1eea0$1@grupy.scigac
z.pl...
> Steel+Creationsnapisal
>
>> Kuczunapisal
>
>>> morghul pisze:
>
>>>> Pasowało by może to moto w stylu oldschoolowym ale to raczej dość
>> nowocześnie
>>>> stylizowane.
>
>>> W ostatnich czasach oldskool i nowoczesnosc dosyc mocno sie przenikaja.
>>> Wystarczy zobaczyc jakie motocykle w niedawnych wyborach:
>
>>> http://amdchampionship.com
>
>
>> Kocham ten kraj.I tą fale krytyki na temat mojego projektu.Tu drucik a
>> tam
>> sprężynka.Bez komentarza.Jak dobrze,że swiat nie kończy sie nad Wisłą.Tam
>> ludzie doceniaja prace i wizje.Faktem jest że jest sporo niedociagnięć
>> ale
>> obecnie w trakcie przygotowań do wystawy i bedzie duuużo bardziej
>> dopracowany. A w jakim kontekscie "zniszczyłem" pieknego GL 1000?
>> Posiadałem kilka sztuk tego modelu ale żadnego nie zniszczyłem.Proszę o
>> uzasadnienie.
>> Ps.Czy Pan Hinek jest motocyklowym ekshibicjonistą? Ja jestem ale w innym
>> tego słowa znaczeniu.Tak więc "jaj" mi nie urwie,ale jaja mam by zawinać
>> drucik i zrobiłem tak bo tak mi sie podoba. Nie estetycznie? O estetykę
>> dbam w jamie ustnej a reszta to tylko moja prywatna sprawa i własne
>> spojrzenie na swiat.
>> Pozdrawiam.
>
>> --
>> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
>
>
> Pozdrawiam pana Kuczu.Jest nielicznym człowiekiem,który ma otwarte oczy i
> szersze spojrzenie na świat.
Przeczytawszy wszystko co napisales mozna dojsc do wniosku ze bez Twego
dziela i opinii wyrazonej na grupie, zapewnie, nie byloby szansy poznac
gdzie lezy linia podzialu pomiedzy slepym ciemnogrodem a ludzmi o szerokich
choryzontach ;)
Wracajac do meritum. czyli samego dziela: sa w nim smaczki bardzo
przyciagajace uwage, z "ducikami" takze uwazam ze ludzie sie niecvo
czepiaja, tym bardziej ze wydechy uznalem za najlepiej wysmakowane. Samo
dzielo jednak, IMVHO sprawia dziwaczne wrazenie. Czy to za z powodu duzej
ilosci blachy czy tez sposobu jej uformowania (proporcje, polaczenia
krzywizn i linii prostych) nie sprawia to wrazenia jednej zgranej calosci.
Pewna surowosc stylu miesza sie z polaciami pomalowanej na zloto blachy.
Pewnie trzeba bylo zamaskowac nieco pewne pozostalosci GL1000.
Najprawdopodobniej to wrazenie jest "zasluga" zle wykonanych fotografii
(polecam szczegolnej uwadze ostatnia w linkowanym artykule - wyglada jakby
sprzet byl krzywy lub pozbawiony zdluznej osi symetrii.
Tak czy tak, bardzo chetnie bym obejrzal te maszyne na zywo
Nie przejmowalbym sie tym jednak szczegolnie - w koncu to Twoje pierwsze
kroki a zdobycie Wiedzy Tajemnej znakomitosciom customizingu zajelo wiele
lat i, z pewnoscia, pare nieco nieudanych przedsiewziec.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?
-
33. Data: 2009-01-26 15:17:59
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
Steel+Creations napisał(a):
> Kocham ten kraj.
Ja, mimo wszystko, tez. :)
> I tą fale krytyki na temat mojego projektu.
Bede wredny i zlosliwy - jak na nauczyciecla, to popelniasz zbyt wiele
bledow gramatycznych i interpunkcyjnych ;)
> Tu drucik a tam sprężynka.Bez komentarza.
A dlaczego? Skoro wlasnie to wzbudzilo najwiecej kontrowersji?
Mnie tam miedziany (koniecznie!) drucik na bandazu wydechu baaardzo
pasuje. Jaki i nie widze zagrozenia dla potencjalnego ojcostwa jezdzca w
sprezynie tylnego zawieszenia widocznej pomiedzy dwoma polsiedzeniami. ;)
> A w jakim kontekscie "zniszczyłem" pieknego
> GL 1000? Posiadałem kilka sztuk tego modelu ale żadnego nie
> zniszczyłem.Proszę o uzasadnienie.
O ile rozumiem intencje krytyka, to chodzilo o zmniejszenie swiatowego
stanu orginalnych GL1000 o jeden egzemplarz. ;)
BTW jezeli moge wyrazic swoja krytyczna opinie, to razi mnie kontrast
pomiedzy lewym ramieniem wahacza, a orginalnym prawym.
I zeby nie bylo - nie jestem milosnikiem symetrii, a wrecz przeciwnie ;)
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
-
34. Data: 2009-01-26 15:18:50
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
Kuczu napisał(a):
> WIADRO pisze:
>
>> jaka jest definicja customa?
>
> Motocykl inny niz fabryczny. Przerobiony lub zbudowany od podstaw.
> Streetfightery to tez customy :)
>
>> czy każdy musi mieć serce V2? czy inny to profanacja?
>
> Silnik nie ma znaczenia. Moze byc custom na bazie MZ250 albo Triumph
> Rocket III :)
>
Kuuuczuuuu... Moge byc dumny, ze cenisz i szanujesz moja prace? ;)
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
-
35. Data: 2009-01-26 15:51:02
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: "morghul" <m...@t...pl>
> 95 na 100 osób stwierdziło,iz "ten drucik" jest paskudny.Ale to
> tak ma byc i tyle.Całe szczęście,że nie wszystkim projekt
> podoba sie.To byłby dramat.
Zaraz zaraz, jakie 95 osób? To tylko ja tak stwierdziłem ;)
Drucik, jak drucik, swoje zadanie spełnia, kolor też pasuje
ale... niech będzie że się czepiam ;). Stalowa opaska fabryczna
może i by nie pasowała ale wycięty pasek z blachy miedzianej...
to by mi się bardziej widziało i widać by było że ten szczegół
też twórca dopieścił. Ja nie twierdze, że drut nie działa, tylko
moim skromnym zdaniem nie pasuje stylistycznie do motocykla i
trochę razi w porównaniu z pozostałymi elementami w które poszło
tyle pracy.
>"Ten człowiek jest wolny, który żyje dla siebie, a nie dla
>innych".Ja robie to dla siebie.Jak podoba sie -fajnie,jak nie
>podoba sie-tez fajnie.
A ja odniosłem wrażenie po twoich wypowiedziach, że właśnie nie
fajnie że zwróciłem uwagę.
>Bo to w zasadzie nie ma znaczenia.Jak nudno by było jak by
>wszystkim podobało sie to samo.Katastroficzna
>wizja.Brrrrrrr......Budujac go ostatnią rzeczą na jaka zwracałem
>uwagę to jego praktyczność.Więc nie ma co szukać tego co tam nie
>ma. Zreaszta jak w wiekszości tego typu konstrukcjach.
Z tym się zgadzam, sam zresztą napisałeś ze drucika nie ruszasz
bo pęknie, kwintesencja niepraktyczności ;)
> Kasa juz jest i projekt w zasadzie jest rozebrany i
> poprawiany.Na Mainz bedzie gotowy.Tam nie może być tandety i
> niedociagnięć.
Trzymam kciuki mimo drucika ;) Chociaż sam styl do mnie nie
przemawia to doceniam i szanuję ogrom pracy wsadzony w maszynę
P.S. W kraju nad Wisłą czasem docenia się pracę mimo że gust
spaczony i nie nadąża za trendami z zagranicy ;)
Pozdrawiam
--
ETERSTAR
Dawid Talarczyk
-
36. Data: 2009-01-27 06:57:47
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: Kuczu <p...@j...pl>
zbigi pisze:
> Kuuuczuuuu... Moge byc dumny, ze cenisz i szanujesz moja prace? ;)
Mowisz o tym swoim smietniku z wydechami od Poloneza ? ;)
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
37. Data: 2009-01-28 01:45:35
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
Kuczu napisał(a):
> zbigi pisze:
>
>> Kuuuczuuuu... Moge byc dumny, ze cenisz i szanujesz moja prace? ;)
>
> Mowisz o tym swoim smietniku z wydechami od Poloneza ? ;)
>
Ty, tyy, tyyyy... Ugh!... Napluje ci na te twoja sztywna padake we
Wleniu! Albo jeszcze lepiej - zabiore ci poranny jogurcik - ty zly
rokersie ty :P
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
-
38. Data: 2009-01-28 07:13:01
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: Kuczu <p...@j...pl>
zbigi pisze:
> Ty, tyy, tyyyy... Ugh!... Napluje ci na te twoja sztywna padake we
> Wleniu!
Uwazaj zebys sobie nie wyklul oka moja nowa wysoka kierownica :)
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
39. Data: 2009-01-28 15:22:43
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: Jacot <j...@m...pl>
zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:
>Ty, tyy, tyyyy... Ugh!... Napluje ci na te twoja sztywna padake we
>Wleniu! Albo jeszcze lepiej - zabiore ci poranny jogurcik - ty zly
>rokersie ty :P
Piss on hd?:)
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/
-
40. Data: 2009-04-21 10:59:53
Temat: Re:Per aspera ad astra - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: "wojkop" <w...@y...com>
Troche zdjec z Mistrzostw Europy Customow w Maintz:
http://www.rockers.webd.pl/news.php?readmore=299#com
ments
http://www.rockers.webd.pl/photogallery.php?album_id
=79
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl