  • 11. Data: 2009-01-09 12:39:19
    Temat: Re: Pendrive U3 kontra PortableApps
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Fri, 09 Jan 2009 13:00:07 +0100, Mariusz napisał(a):

    > 8GB jak każdy pendrive o takiej pojemności. Część z tego jest zajęta
    > przez U3 (czyli dostępne jest standardowe mniej niż 8GB, ale U3 można
    > usunąć i wtedy jest to normalny 8GB pendrive).

    Czyli konkluzja jest taka - brak znaczących różnic pomiędzy U3 a ręcznie
    zainstalowanymi przenośnymi aplikacjami... no, poza ceną :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 12. Data: 2009-01-09 13:33:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jan Bartnik napisał(a):

    > Czyli konkluzja jest taka - brak znaczących różnic pomiędzy U3 a ręcznie
    > zainstalowanymi przenośnymi aplikacjami... no, poza ceną :)

    Tak jest :) I nie potrzeba do tego wklejac na grupe kawalka Wikipedii :)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 13. Data: 2009-01-09 17:37:44
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    Jan Bartnik pisze:

    > Czyli konkluzja jest taka - brak znaczących różnic pomiędzy U3 a ręcznie
    > zainstalowanymi przenośnymi aplikacjami... no, poza ceną :)

    A wygoda ? Na U3 od ręki ma się jakieś programy, poza tym wybór softu
    przenosnego robionego na U3 jest większy niż w przypadku PortableApps.
    Instalować ręcznie można, ale nie każdy chce/umie.

    M.

  • 14. Data: 2009-01-12 16:10:16
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    "Jan Bartnik" <b...@g...com> wrote in message
    > Witam.
    >
    > Tak się zastanawiam... czy jest jakaś poważna różnica pomiędzy pendrivem
    > U3
    > a zwykłym z dogranymi programami (np. aplikacja PortableApps)?

    Niektóre aplikacje występują w wersji U3, nie ma ich w PortableApps.

  • 15. Data: 2009-01-14 10:04:04
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 09.01.2009 18:37, Mariusz pisze:
    > A wygoda ? Na U3 od ręki ma się jakieś programy, poza tym wybór softu
    > przenosnego robionego na U3 jest większy niż w przypadku PortableApps.
    > Instalować ręcznie można, ale nie każdy chce/umie.

    A cały pomysł rozbija się w momencie, gdy spróbuje się to
    uruchomić na komputerze pracującym pod kontrolą Linuksa :)

    PS. Według mnie pomysł trzymania całego kompletu aplikacji
    na pamięci przenośnej jest z gruntu chybiony. Na szczęś-
    cie pojawiają się teraz netbooki, które są do takich mo-
    bilnych zastosowań stworzone.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |