  • 11. Data: 2017-04-29 18:17:03
    Temat: Re: Pendrive
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-29 o 14:43, miab pisze:

    > Tu przykładowe komentarze do sprzedającego:
    > NAJSZYBSZY PENDRIVE 256GB USB PAMIĘĆ FLASH KOLORY!
    > https://allegro.pl/uzytkownik/40648014/oceny?page=1&
    recommend=false

    Ktoś chciał sformatować na NTFS, ale tego chyba (?) nie formatuje się na
    NTFS.

    "sprzedawca nie odpowiada na wiadomości. Pendrivea nie idzie sformatować
    na NTFS w związku z tym nie mogę zapisać filmu 7GB. Próbował nawet
    informatyk. Do czasu wyjaśnienia sprawy negatyw. "

    --
    animka

  • 12. Data: 2017-04-29 18:19:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-29 o 15:44, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > no ten tak, ale ofert takich pendrivów jest ze 100 i w 95 z nich są same
    > pozytywy...

    To były raczej pozytywy za szybką wysyłkę. Nie sprawdzili jak działa
    faktycznie.
    A tak w ogóle to podobno mają zlikwidować komentarze na Allegro. A szkoda.

    --
    animka

  • 13. Data: 2017-04-29 18:21:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-29 o 16:28, Akarm pisze:

    recommend=false

    > :D
    > No bez przesady. Przecież tylko kretyn może kupować coś z takiej
    > lokalizacji.

    Gdyby nie było niekretynów to nie byłoby Allegro.

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-04-29 19:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik TurboPascal t...@g...com ...

    > zdaje się 1%

    prowizje sa raczej wyzsze niz 1%...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 15. Data: 2017-04-29 20:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > A tak w ogóle to podobno mają zlikwidować komentarze na Allegro. A
    > szkoda.

    Podobno ziemia jest płaska...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 16. Data: 2017-04-29 20:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

> [...]
    > na NTFS w związku z tym nie mogę zapisać filmu 7GB. Próbował nawet
    > informatyk. Do czasu wyjaśnienia sprawy negatyw. "

    Jak to mowia - chyba to po francusku pchła.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 17. Data: 2017-04-29 23:12:24
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 29.04.2017 o 08:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nierealne, najtańsze 3.0 (2.0 nie warto kupować) są PNY (mam taki 128 GB i jest
    super) i Lexar:
    > www.amazon.com/PNY-Turbo-256GB-Flash-Drive/dp/B00JN1
    TOHM
    > www.amazon.com/Lexar-JumpDrive-256GB-Flash-Drive/dp/
    B00S5V5PTC

    Dlaczego 2.0 się nie opłaca? Opłaca.

    Tu akurat mi się sklep zareklamował. Może pojadę do ich siedziby

  • 18. Data: 2017-04-30 02:50:09
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-29 o 23:12, Smok Eustachy pisze:
    TOHM
    B00S5V5PTC

    > Dlaczego 2.0 się nie opłaca? Opłaca.
    >
    > Tu akurat mi się sklep zareklamował. Może pojadę do ich siedziby

    Niezłe s Toshiby. Mam 2, ale po 64 GB.
    http://www.ceneo.pl/47724168#mh=V1I7MOKF13007toshiba
    TJuFaIACt5lzNICGW2vDdCEkyhOQpTqyo8sNMsH59kVyGf-4uFA3
    VbfHv2Y9ypExcdtSQgagV1b4YSqPGXzb2k401rnilUQ9pnYebp-n
    IDiIEjx2rhp5CMz3qux7ZvNpCQnhHO1Q_I259xDY48hJqQV2rEEQ
    mJsbiA6SHV0eIax_qvoY6ZqZr9lFmMoFEpv50

    --
    animka

  • 19. Data: 2017-04-30 08:26:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    www.amazon.com/SanDisk-Cruzer-256GB-Flash-SDCZ36-256
    G-B35/dp/B01EHG3GVM
    Jeśli wystarczyłoby 2.0, to znajdziesz niewiele taniej, lub znacznie taniej (ale brak
    firmy i sprzedawca ma dopiero 4 opinie):
    www.amazon.com/DsionEnd-de5056-Metal-Flash-Drive/dp/
    B06XWT16BG
    Pendrajwy pojemności 256 GB zaczęto produkować, jak już USB 3.0 było w rozkwicie, a
    2.0 w zapomnieniu.
    Nie wiem, co tam można włożyć do srodka, żeby zaoszczędzić 50% kosztów? :-o
    Jak będziesz chciał przerzucić 250 GB, to poczujesz różnicę pomiędzy 3.0 a 2.0 (w
    pięciu godzinach się nie zmieścisz).
    Pamietaj, że pendrajwy no-name służą do nagrywania danych.
    A do odczytywania danych służą pendrajwy markowe ;-))

    -----

  • 20. Data: 2017-04-30 12:03:18
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle ąćęłńóśźż napisał w Sunday 30 of April 2017 08:26:

    > Pamietaj, że pendrajwy no-name służą
    > do nagrywania danych. A do odczytywania danych służą pendrajwy
    > markowe ;-))

    :ROTFL:

    https://cs.fit.edu/~mmahoney/compression/barf.html

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.