  • Data: 2024-06-16 05:40:43
    Temat: Re: Peltier
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14 cze 2024 o 01:27, Arnold Ziffel pisze:

    > Pamiętaj o jeszcze jednej rzeczy. Jak jest zimna powierzchnia (radiatora),
    > to z powietrza skrapla się na niej woda. Moja lodówka turystyczna zawsze
    > trochę sika sobie na dno, nawet jak trzymam w niej jedynie szczelnie
    > zamknięte napoje. Musisz to uwzględnić. Co się stanie z wodą ze skroplin?
    > Będziesz ją gdzieś zbierał, odprowadzisz ją?

    Nie wiem... Pomyślę...
    Mój osuszacz potrafi dać niemal 10 litrów wody w parny dzień...

    Córeczka pyta mamę:
    - Co to jest impotencja?
    - Hmm... widzisz... to jest tak, jakbyś chciała grać ugotowanym makaronem
    w bierki.

    Znam lepszą wersję:
    https://dowcipy.jeja.pl/4142,w-szpitalu-pielegniarka
    -ma.html

    W szpitalu pielęgniarka ma ogolić 80-letniego pacjenta przed operacją.
    Konkretnie chodzi o pachwiny. Rozbiera pacjenta i widzi ogromny interes.
    Nie może powstrzymać się od uwagi:
    - Dziadku, ależ to prawdziwy młot!
    Dziadek dumnie:
    - Jeszcze 10 lat temu wieszałem na nim wiadro z wodą i przenosiłem 100
    metrów od studni do domu bez pomocy rąk!
    - A teraz się to już niestety nie udaje?
    - Ano nie, kolana po drodze wysiadają.

    -=-

    Ja mam normalne gabaryty -- i też bym nie uniósł z powodu kolan...
    Przed rokiem Arthryl w d4, niedawno kolejna porcja... Zamiast ściekać
    w dół do kolan -- Arthryl poszedł w zęby?... Przed paroma miesiącami
    byłem u dentystki 2 razy -- by znienacka zostać zaatakowanym właśnie
    tymi zębami, które wówczas były leczone...

    XXI wiek, komputerowa tomografia zębów, pantomografia od dekad, w wielu
    miejscach maleńkie prześwietlarki na ~trzy zęby -- tymczasem zostałem
    zaatakowany znienacka w tak głupi sposób...
    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s