    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Peltier
    Date: Mon, 10 Jun 2024 21:47:05 +0200

    Dnia Mon, 10 Jun 2024 16:32:17 +0200, J.F napisał(a):

    > Przyjmijmy, ze tak.

    > Nawet jak to 1:4, to średni prąd 1.25A ... no cóż, na 1 dzień zdrowy
    > aku starczy, ale więcej to bym uważał.
    > W dodatku nie wiadomo, czy temu akumulatorowi nie zaszkodzi.

    Cytat z instrukcji:

    "Jeżeli urządzenie jest używane przy wyłączonym zapłonie w pojeździe
    silnikowym (przy korzystaniu ze źródła zasilania
    12/24V), wyłączy się samodzielnie, gdy napięcie spadnie poniżej ustawionej
    wartości zabezpieczenia ochrony akumulatora.
    Urządzenie włączy się ponownie, gdy poprzez naładowanie akumulatora
    uzyskane zostanie wymagane napięcie."

    Jest jeszcze tabelka dla instalacji 12V i 24V, ale nie chce mi się jej
    przerabiać aby tu wpuścić.

    Poza tym napięcie można zdalnie monitorować (i urządzenie obsługiwać) za
    pomocą smartfona przez łącze BT.

    > W bagażniku na słoneczku, to może być naprawde gorąco ...

    > Wypełnienie w zasadzie nic nie zmienia, jesli temperatura stała.
    > Liczy się ciepło, co przenika przez obudowę.

    Tak, jak Leszek pisał obok: im więcej napełniona, tym większa bezwładność,
    więc trudniej jest ogrzać otwieraniem drzwiczek. Zresztą drzwiczki są na
    górnej ściance, więc zimne powietrze siedzi w "wiaderku".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam