  • 11. Data: 2013-12-04 09:18:57
    Temat: Re: Pełna Kontrola
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-04, Zakonspirowany <x...@g...com> wrote:
    > motorniczy dzielą się na tych, którzy zaliczyli już glebę
    > i takich, którzy dopiero ją zaliczą

    Kurde, nie widzialem jeszcze zeby tramwajem zaliczyc glebe...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2013-12-04 09:19:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-04, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Cześć, myślałem, że się obraziłeś na tą grupę i już tu nie wrócisz.
    > Przebaczyłeś nam?

    Starzy zdjeli mu szlaban :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2013-12-04 09:29:37
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    http://goo.gl/OtdA1f

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 14. Data: 2013-12-04 12:56:18
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Wed, 4 Dec 2013 07:14:14 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Cześć, myślałem, że się obraziłeś na tą grupę
    > i już tu nie wrócisz.
    > Przebaczyłeś nam?

    Hehe, dobre.
    Był przez chwilę na pręgierzu ale tam nie został doceniony i w
    odwecie obraził się na nich. Teraz tamci cierpią, my natomiast mamy
    szansę zaskarbić sobie przychylność i odbudować relacje. Apeluję! Nie
    zmarnujmy tego! ;)
    --
    pozdro
    tadzik

  • 15. Data: 2013-12-04 13:07:35
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 04 Dec 2013 12:56:18 +0100) ktos podajacy sie za Tadzik
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > odwecie obraził się na nich. Teraz tamci cierpią, my natomiast mamy
    > szansę zaskarbić sobie przychylność i odbudować relacje. Apeluję! Nie

    Mam nadzieję, że nie spieprzę tego tak jak ostatnim razem gdy ośmieliłem
    się pojechać na MotoGP samochodem zamiast motocyklem czym uraziłem Szejka.
    Teraz będę bardziej uważał.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 16. Data: 2013-12-04 13:08:02
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-12-2013 12:56, Tadzik pisze:
    > Był przez chwilę

    Tak, 8 lat (wkrótce 9), to "chwila". :)
    A subskrybuję 7 grup (było więcej, ale juzznet upada). Regularnie pisuję
    na 4.
    A Ty od kiedy klikash?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 17. Data: 2013-12-04 13:10:20
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-12-04 13:08, Zakonspirowany pisze:

    > Tak, 8 lat (wkrótce 9), to "chwila". :)
    > A subskrybuję 7 grup (było więcej, ale juzznet upada). Regularnie pisuję
    > na 4.
    > A Ty od kiedy klikash?

    Nie jest ważna ilość lecz jakość.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 18. Data: 2013-12-04 13:16:05
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-12-2013 13:10, Monster pisze:

    > Nie jest ważna ilość lecz jakość.

    Wiem. Twoja stara ciągle tak krzyczy, dobijając się do moich drzwi.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 19. Data: 2013-12-04 13:48:33
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wiem. Twoja stara ciągle tak krzyczy, dobijając się do moich drzwi.
    Nie zrozumiałeś, jak zwykle.
    A skoro przez te lata swojego stylu nie zmieniłeś to jednak jesteś głupi i
    raczej już nie zmądrzejesz.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 20. Data: 2013-12-04 13:54:38
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl> wrote:

    > Nie zrozumiałeś, jak zwykle.
    > A skoro przez te lata swojego stylu nie zmieniłeś to jednak jesteś głupi i
    > raczej już nie zmądrzejesz.

    Nie dokarmiajcie, sam ze sobą pisał nie będzie.

    http://motogof.tumblr.com/