  • 1. Data: 2013-12-03 11:37:38
    Temat: Pełna Kontrola
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    Cześć.
    Wie ktoś gdzie tę książkę Lee Parksa można kupić? Wszędzie opis, że
    niedostępna. W desperacji już nawet próbowałem mniej legalnego
    egzemplarza w formie elektronicznej zdobyć, aby się zapoznać z treścią
    przed zakupem. NIE MA
    Jak żyć?

    ps. dwie godziny na kursie wyjeżdżone. Pół godzina na 125tce i bajka.
    Wsiadłem na 600tkę i masa mnie lekko pokonywała ;) Dopiero ostatnie pół
    godziny z poprawną przeciwwagą i ósemki wychodziły 9/10. Że też mi się
    chce na stare lata ;)

  • 2. Data: 2013-12-03 12:00:33
    Temat: Re: Pełna Kontrola
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 03-12-2013 11:37, charwel(Oo)==::: pisze:
> [...]
    > niedostępna. W desperacji już nawet próbowałem mniej legalnego
    > egzemplarza w formie elektronicznej zdobyć, aby się zapoznać z treścią

    A "Motocyklistę doskonałego" I i II by Hough David L. już przerobiłeś od
    desek do desek? :) Jeśli tak, to pieniądze na kolejne przeznacz na
    trening praktyczny. :]

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2013-12-03 16:22:34
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 03 - 12 - 2013 (wtorek) o godzinie 11:37, charwel(Oo)==::: napisał(a):

    > Wie ktoś gdzie tę książkę Lee Parksa można kupić? Wszędzie opis, że
    > niedostępna.

    Zdaje się, że tu mają jeszcze jedną sztukę:
    http://nazapleczu.osdw.pl/ksiazka/Parks-Lee/Pelna-ko
    ntrola,nazapGVBRGQCT

    > Jak żyć?

    Przeczytać - jak radził Zakonspirowany - "Motocyklistę doskonałego".

    --
    Yorick
    MG Nevada 750,

  • 4. Data: 2013-12-03 17:13:09
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-12-03 16:22, Yorick pisze:

    > Zdaje się, że tu mają jeszcze jedną sztukę:
    > http://nazapleczu.osdw.pl/ksiazka/Parks-Lee/Pelna-ko
    ntrola,nazapGVBRGQCT

    > Przeczytać - jak radził Zakonspirowany - "Motocyklistę doskonałego".

    Czytałem i nadal czytam. Parks niczego nowego nie wnosi?

    Pozdrawiam
    charwel :)

  • 5. Data: 2013-12-03 17:14:23
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-12-03 12:00, Zakonspirowany pisze:

    > A "Motocyklistę doskonałego" I i II by Hough David L. już przerobiłeś od
    > desek do desek? :)

    Czytałem :)

    Jeśli tak, to pieniądze na kolejne przeznacz na
    > trening praktyczny. :]

    Za zimno na praktyczny :) Kodeks Ruchu Drogowego opanowany (dopiero
    teraz) i szukam ciekawych informacji teoretycznych odnośnie prowadzenia
    i bezpieczeństwa na tych stworach :)

    charwel :)

  • 6. Data: 2013-12-03 17:59:51
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 03-12-2013 17:13, charwel(Oo)==::: pisze:

    > Czytałem i nadal czytam. Parks niczego nowego nie wnosi?

    Nie czytałem, bo już sam tytuł zniechęca.
    Możesz być motocyklistą doskonałym, ale nigdy nie będziesz miał pełnej
    (totalnej) kontroli nad jednośladem (zwłaszcza litrowym).
    Bo z tymi książkami jest jak z Kamasutrą i kobietami. Możesz być świetny
    tak w teorii, jak i praktyce, a pojedziesz jeden jedyny raz w delegację,
    a ta się puści.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 7. Data: 2013-12-03 22:50:15
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Bo z tymi książkami jest jak z Kamasutrą i kobietami. Możesz być świetny
    > tak w teorii, jak i praktyce, a pojedziesz jeden jedyny raz w delegację, a
    > ta się puści.
    Najwyraźniej chciała się pochwalić przed innym/inną, tym czego się nauczyła
    od wyjeżdżającego w delegację ...
    Oprócz doznań czysto fizycznych, musisz zapewnić też zaspokojenie
    próżności...
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 8. Data: 2013-12-04 08:14:14
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 03 Dec 2013 17:59:51 +0100) ktos podajacy sie za Zakonspirowany
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Bo z tymi książkami jest jak z Kamasutrą i kobietami. Możesz być świetny
    > tak w teorii, jak i praktyce, a pojedziesz jeden jedyny raz w delegację,
    > a ta się puści.

    Cześć, myślałem, że się obraziłeś na tą grupę i już tu nie wrócisz.
    Przebaczyłeś nam?

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 9. Data: 2013-12-04 09:02:12
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-12-2013 08:14, Piotr Klimek pisze:
    > Przebaczyłeś nam?

    Nie. Zwykła amnestia.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 10. Data: 2013-12-04 09:07:31
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 03-12-2013 22:50, WOJO pisze:
    > Najwyraźniej chciała się pochwalić przed innym/inną, tym czego się
    > nauczyła od wyjeżdżającego w delegację ...
    > Oprócz doznań czysto fizycznych, musisz zapewnić też zaspokojenie
    > próżności...

    Albo na odwrót - można jeździć w te delegacje regularnie raz w tygodniu
    na dwa dni, a ta przez dziesięć lat będzie wiernie czekać, aż w końcu
    nie wytrzyma i się puści - "kobiecej logiki" nie ogarniesz i pewnie stąd
    porzekadło, że motorniczy dzielą się na tych, którzy zaliczyli już glebę
    i takich, którzy dopiero ją zaliczą, a jak się nie wypierdolisz, to się
    nie wyszkolisz. ;)

    --