-
11. Data: 2010-02-02 18:03:02
Temat: Re: Pękł pierścień
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
news:hk97l8$big$1@node1.news.atman.pl...
>> Ekonomicznie bedzie tak, ze porzadna naprawa ze szlifami itp
>> bedzie kosztowala wiecej niz silnik ze szrotu.
>> IMO - nie warto.
>
> No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?
silnik ze szrotu - kot w worku, silnik od mechanika .. tez kot w
worku.
Pierwszy jest wieksza niewiadoma, drugi drozszy.
A gdzies za tym jest jeszcze wartosc i przyszly czas eksploatacji
calego pojazdu.
Zaplacisz duzo, zrobia ci swietnie, a i tak zdasz na zlom :-)
J.
-
12. Data: 2010-02-02 19:16:13
Temat: Re: Pękł pierścień
Od: "PaweL" <l...@i...pl>
W wiekszości silników można roztoczyć cylinder, wcisnąć tuleję i obrobic ją
na wymiar pozostałych cylindrów. Standardowa usługa. Ja korzystam z
warsztatu na Krasnobrodzkiej w Warszawie (bo blisko i dobrze).
Paweł
-
13. Data: 2010-02-02 22:13:14
Temat: Re: Pękł pierścień
Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hk9ohb$vth$1@news.interia.pl...
>W wiekszości silników można roztoczyć cylinder, wcisnąć tuleję i obrobic ją
>na wymiar pozostałych cylindrów. Standardowa usługa. Ja korzystam z
>warsztatu na Krasnobrodzkiej w Warszawie (bo blisko i dobrze).
A ile kosztuje taka usługa? Chodzi mi oczywiście o rząd wielkości, nie o
dokłądna kwotę.
--
Yogi(n)
-
14. Data: 2010-02-03 16:49:24
Temat: Re: Pękł pierścień
Od: "PaweL" <l...@i...pl>
>
> A ile kosztuje taka usługa? Chodzi mi oczywiście o rząd wielkości, nie o
> dokłądna kwotę.
>
> --
z 200-300zł
zagooglaj "krasnobrodzka silniki" - znajdziesz telefon do nich - zapytaj
To nie jest jakaś kosmiczna technologia. Przypuszczam że takie rzeczy robi
większość dobrych warsztatów obróbki silników.
-
15. Data: 2010-02-03 16:51:32
Temat: Re: Pękł pierścień
Od: "peter" <a...@F...pl>
> z 200-300zł
> zagooglaj "krasnobrodzka silniki" - znajdziesz telefon do nich - zapytaj
>
> To nie jest jakaś kosmiczna technologia. Przypuszczam że takie rzeczy robi
> większość dobrych warsztatów obróbki silników.
obawiam sie ze jemu chodzilo o koszt calosciowy wiec koszt bedzie 10-15x
wiekszy
-
16. Data: 2010-02-03 17:13:13
Temat: Re: Pękłpierścień
Od: "kogutek" <k...@v...pl>
> > z 200-300zł
> > zagooglaj "krasnobrodzka silniki" - znajdziesz telefon do nich - zapytaj
> >
> > To nie jest jakaś kosmiczna technologia. Przypuszczam że takie rzeczy robi
> > większość dobrych warsztatów obróbki silników.
>
> obawiam sie ze jemu chodzilo o koszt calosciowy wiec koszt bedzie 10-15x
> wiekszy
>
Źle przypuszczasz. Z rachunku. Szlif cylindra 40 złotych. Szlif czopa wału 15
złotych, regeneracja korbowodu ( wymiana tulejki prostowanie) 20 złotych. Przy
okazji inne ceny. Planowanie głowicy 50, frezowanie gniazda zaworu 10, wymiana
prowadnicy zaworu 15. Tylko idiota kupuje stary silnik na złomie.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
17. Data: 2010-02-03 17:22:36
Temat: Re: Pękłpierścień
Od: "PaweL" <l...@i...pl>
.... Tylko idiota kupuje stary silnik na złomie.
>
Jak trzeba kupić komplet nowych tłoków, panewek, pierścieni, czy wałek
rozrządu to używany silnik staje się atrakcyjną alternatywą.
A do tanich nieryginalnych części do silników trzeba podchodzić z dużą
ostrożnością. Często są niskiej jakości.
Paweł
-
18. Data: 2010-02-03 17:31:07
Temat: Re: Pękłpierścień
Od: "peter" <a...@F...pl>
> Źle przypuszczasz. Z rachunku. Szlif cylindra 40 złotych. Szlif czopa wału
> 15
> złotych, regeneracja korbowodu ( wymiana tulejki prostowanie) 20 złotych.
> Przy
> okazji inne ceny. Planowanie głowicy 50, frezowanie gniazda zaworu 10,
> wymiana
> prowadnicy zaworu 15. Tylko idiota kupuje stary silnik na złomie.
a robocizna to za darmo jest ? to wszystko samo sie zdemontuje a pozn iej
zamontuje? samo wyciagniecie silnika w krakowie to 7-9 stowek
-
19. Data: 2010-02-03 17:50:44
Temat: Re: Pękłpierścień
Od: "kogutek" <k...@v...pl>
> .... Tylko idiota kupuje stary silnik na złomie.
> >
>
> Jak trzeba kupić komplet nowych tłoków, panewek, pierścieni, czy wałek
> rozrządu to używany silnik staje się atrakcyjną alternatywą.
> A do tanich nieryginalnych części do silników trzeba podchodzić z dużą
> ostrożnością. Często są niskiej jakości.
>
> Paweł
>
Szkłem dupy nie obetrzesz. Sam jesteś niskiej jakości a nie oryginalne części
zamienne do silników. Jak będziesz chciał mieć samochód i nim jeździć to
będziesz musiał zadbać o stan silnika żeby spełniał normy jakie obowiązywały
kiedy był wyprodukowany. Założyłem temat " dobre wiadomości". Nikt nie zauważył
ze w drugim linku jest o zmianach w PORD. Samochód który będzie zanieczyszczał
środowisko zostanie wycofany z ruchu i zezłomowany. Właściciel z wyjątkiem
wyremontowania nic nie będzie miał do gadania. Uregulowania tego typu są znane w
Europie. U niemców można spotkać na oko dobrze wyglądające samochody bez prawa
rejestracji w niemczech. W Anglii potrafią przyjechać i przerobić na kostkę
samochód zaparkowany na ulicy tylko dlatego że nie ma przeglądu. Jak zmiany
wprowadzą w życie to okaże się że żywotność silnika to nie jakieś setki tysięcy
kilometrów tylko 150 do 200 tysięcy.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
20. Data: 2010-02-03 17:58:36
Temat: Re: Pękłpierścień
Od: "kogutek" <k...@v...pl>
> > Źle przypuszczasz. Z rachunku. Szlif cylindra 40 złotych. Szlif czopa wału
> > 15
> > złotych, regeneracja korbowodu ( wymiana tulejki prostowanie) 20 złotych.
> > Przy
> > okazji inne ceny. Planowanie głowicy 50, frezowanie gniazda zaworu 10,
> > wymiana
> > prowadnicy zaworu 15. Tylko idiota kupuje stary silnik na złomie.
>
> a robocizna to za darmo jest ? to wszystko samo sie zdemontuje a pozn iej
> zamontuje? samo wyciagniecie silnika w krakowie to 7-9 stowek
>
Nie zrobisz remontu jak nie przejdzie auto na przeglądzie to zdasz samochód na
złom. Takie prawo już obowiązuje nie ma do niego jeszcze aktów wykonawczych.
Koniowi będziesz mógł wylewać swoje żale.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl