-
1. Data: 2010-02-02 12:32:39
Temat: Pękł pierścień
Od: "Darek." <n...@g...pl>
Silnik V6.
Na jednym cylindrze pękły pierścienie , zrobiła się mocna rysa pionowa na
tulei.
Warto to w ogóle robić?
Pozdrawiam - Darek.
-
2. Data: 2010-02-02 12:46:30
Temat: Re: Pękłpierścień
Od: "kogutek" <k...@v...pl>
> Silnik V6.
> Na jednym cylindrze pękły pierścienie , zrobiła się mocna rysa pionowa na
> tulei.
> Warto to w ogóle robić?
>
>
> Pozdrawiam - Darek.
>
>
Jaki ten wynalazek ma przebieg?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2010-02-02 13:08:52
Temat: Re: Pękł pierścień
Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
> Silnik V6.
> Na jednym cylindrze pękły pierścienie , zrobiła się mocna rysa pionowa na
> tulei.
> Warto to w ogóle robić?
pytanie jest trochę filozoficzne,
bo technicznie - o ile występują do tego silnika pierścienie
nadwymiarowe/części sensownej jakości - nie ma problemu zrobić - o ile dasz
to komuś kto wie co robi, a więc raz mechanik, a dwa firma zajmująca się
szlifami itd. i efekty będą na pewno OK,
a ekonomicznie to już musisz sam zdecydować,
brat
-
4. Data: 2010-02-02 13:22:02
Temat: Re: Pękł pierścień
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w
>> Silnik V6.
>> Na jednym cylindrze pękły pierścienie , zrobiła się mocna rysa
>> pionowa na tulei. Warto to w ogóle robić?
>
> pytanie jest trochę filozoficzne,
> bo technicznie - o ile występują do tego silnika pierścienie
> nadwymiarowe/części sensownej jakości - nie ma problemu zrobić -
> o ile dasz to komuś kto wie co robi, a więc raz mechanik, a dwa
> firma zajmująca się szlifami itd. i efekty będą na pewno OK,
> a ekonomicznie to już musisz sam zdecydować,
Ekonomicznie bedzie tak, ze porzadna naprawa ze szlifami itp bedzie
kosztowala wiecej niz silnik ze szrotu.
IMO - nie warto.
Mozna sie ewentualnie rysa nie przejmowac i tylko zmienic
pierscienie.
Ewentualnie sie doszukac - moze silnik na tulejach i wystarczy
jedna wymienic.
J.
-
5. Data: 2010-02-02 14:02:48
Temat: Re: Pękł pierścień
Od: Jacek <m...@s...pl>
> Ekonomicznie bedzie tak, ze porzadna naprawa ze szlifami itp bedzie
> kosztowala wiecej niz silnik ze szrotu.
> IMO - nie warto.
No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?
-
6. Data: 2010-02-02 14:16:56
Temat: Re: Pękł pierścień
Od: "peter" <a...@F...pl>
> No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?
pewny to on bedzie jak go kupisz w fabryce
-
7. Data: 2010-02-02 14:20:01
Temat: Re: Pękł pierścień
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "peter" <a...@F...pl> napisał w wiadomości
news:hk98ne$cbk$1@news.onet.pl...
>> No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?
> pewny to on bedzie jak go kupisz w fabryce
Nie przesadzaj zdażają się młode zgnioty z małymi przebiegami. owszem pewny
w 100% to tylko serwis ale w miare pewny to już może być.
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)
-
8. Data: 2010-02-02 14:21:13
Temat: Re: Pękł pierścień
Od: "P_ablo" <o...@o...pl>
Użytkownik "Darek." <n...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hk92gr$pq1$1@inews.gazeta.pl...
> Silnik V6.
> Na jednym cylindrze pękły pierścienie , zrobiła się mocna rysa pionowa na
> tulei.
> Warto to w ogóle robić?
>
W jakim sensie warto?
Czy sie oplaca finansowo - latwo policzyc...
Ostatnie co szlifowalem -a bylo to bardzo dawno- to silnik do Audi 1,6 z 78
roku... teraz widze, ze po warsztatach szlifierskich zostaja tylko stare
szyldy. IMHO poszukac silnika na allegro ktory mozna odpalic lub na ktory
sprzedawca da gwarancje na sensownych warunkach i nie bawic sie w babranie w
srodku. Z doswiadczenia wiem, ze nie wiadomo jak bardzo mechanior bedzie sie
staral, nie mozesz wyeliminowac pozniejszych niespodzianek po dlubaniu.
--
Picasso
-
9. Data: 2010-02-02 14:22:24
Temat: Re: Pękł pierścień
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hk98q7$cj0$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "peter" <a...@F...pl> napisał w wiadomości
> news:hk98ne$cbk$1@news.onet.pl...
>>> No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?
>> pewny to on bedzie jak go kupisz w fabryce
> Nie przesadzaj zdażają się młode zgnioty z małymi przebiegami. owszem
> pewny w 100% to tylko serwis ale w miare pewny to już może być.
*rz
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)
-
10. Data: 2010-02-02 16:53:45
Temat: Re: Pękł pierścień
Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
W wiadomości news:hk92gr$pq1$1@inews.gazeta.pl Darek.
<n...@g...pl> pisze:
> Silnik V6.
> Na jednym cylindrze pękły pierścienie , zrobiła się mocna rysa pionowa na
> tulei.
> Warto to w ogóle robić?
Albo robisz, albo wymieniasz silnik (używany może też mieć taką rysę lub
inne niespodzianki), albo szrotujesz.
Zależy jakie masz plany co do auta.
--
Jotte