  • 511. Data: 2012-05-21 12:59:25
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Zazwyczaj jadę przez Al. Niepodległości i Solną, tam kostki nie ma a i
    > tempo lepsze.

    w przyszłym tygodniu musze sobie zaplanować jakas nocna przejazdzke. To i
    ten fragment "przelece".

  • 512. Data: 2012-05-21 13:14:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-21 12:59, Budzik pisze:
    (...)
    > a zza winkla odezwał się GŁOS ROZSĄDKU... ;-)

    Tak, potrącony na chodniku przez "rowerzystę" w ostatni piątek.

  • 513. Data: 2012-05-21 13:48:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    wiadomości

    >Zależy czy jest dostowany do ruchu rowerowego panującego w danym
    >miejscu.
    >Jeśli rower jedzie raz na kwadrans, to logiczne, że musi poczekać,
    >przecież nie będziesz blokował samochodów co 1,5 minuty.

    Zalezy tez od ruchu samochodowego.

    Czasem moze sie to pieknie komponowac z sasiednimi skrzyzowaniami w
    zielona fale, i lepiej na stale, niz jakis pedalarz czy pieszy ma
    rozp* pieknie dzialajacy mechanizm.
    Czasem wrecz odwrotnie - miejsce takie ze nie pasuje. A wtedy wrecz
    moze byc potrzebny ten rowerzysta, zeby zatrzymal samochody, a wtedy
    inne samochody z bocznych ulic beda sie mogly wlaczyc do ruchu.

    >Howgh.
    >Albo nieumiejętne wykorzystanie pętli indukcyjnych - one nie powinny
    >sygnalizować, że pierwszy samochód wjechał, tylko w zależności od
    >potrzeb wydłużać cykl świateł dla najbardziej zakorkowanego kierunku.

    Albo wrecz odwrotnie - skracac cykl dla najbardziej zakorkowanego :-)
    Zeby wpuscic na skrzyzowanie tylko tyle ile da rade zjechac. I jeszcze
    pamietac o ruchu z bokow.

    >Typowy przykład - korek tylko na lewoskręcie z jednego kierunku, ale
    >przy okazji blokujący kierunek na wprost.
    >Przecież aż się prosi, żeby puścić kilka razy więcej samochodów na
    >tym lewoskręcie, np. 3 minuty non stop, tak żeby skrzyżowanie się
    >rozładowało,

    Pod warunkiem ze maja gdzie pojechac, a nie ze po 20 pojazdach miejsce
    na ulicy sie skonczy.

    >nikogo z przeciwka nie zbawi jak poczeka RAZ o minutę dłużej niż
    >zazwyczaj,

    Tylko ze wtedy nadjezdzajace za nim samochody zamiast trafic na
    zielona fale, beda musialy hamowac bo ci czekajacy leniwie ruszaja. I
    przepustowosc spadnie, i nastepni znow trafia na czekajacych :-)

    J.

  • 514. Data: 2012-05-21 13:50:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/05/2012 10:48, to wrote:
    > begin kamil

    > Kto mówi o średniej? Piłes coś?

    Rozumiem, że rozpędzenie się do 50 na 100 metrów, po czym stanie 20
    minut w korku jest lepsze, niż ominięcie tego korka rowerem.

    Bitch, please.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 515. Data: 2012-05-21 13:51:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Może po za miastem. W miescie ograniczenie do 50km/h (czy często
    > spotykan na osiedlach 30) jest dobre właśnie dla rowerów ;-P

    Dla samochodów jest niedobre, ale dla rowerów jest niepotrzebne, bo
    przeciętny rowerzysta nie osiągnie 50 km/h nawet przez moment, a raczej
    żaden nie będzie w stanie jechać dłużej z ta prędkością (pomijam
    zawodników na szosówkach w cenie samochodu).

  • 516. Data: 2012-05-21 13:51:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Titus_Atomicus

    > Bredzisz.
    > Jesliby tak bylo, to w PORDzie byloby to wyraznie napisane. Idac twoim
    > tokiem rozumowania mozesz sobie jezdzic tylko autostradami i
    > ekspresowkami.

    Ale Ty durny jesteś. Taki rowerowy mkarwan.

  • 517. Data: 2012-05-21 13:53:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Michoo

    > Śnieżka nawet nie to, że nieodśnieżona, tylko pług na nią zgarnął śnieg:
    > http://img15.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?
    id=img20120215111840.jpg

    > Po tygodniu jeszcze była zaspa na przejeździe:
    > http://img15.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?
    id=img20120215111840.jpg

    Rower w ogóle nie służy do jazdy po śniegu, jak ktoś ma takie hobby, to
    niech sam sobie poodśnieża. Dlaczego całe miasto ma płacić za odśnieżanie
    ścieżek dla garstki rowerzystów -- amatorów śniegu?

  • 518. Data: 2012-05-21 14:09:17
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-21 10:05, Cavallino pisze:
    > Naprawdę uważacie, że wbicie słupa między chodnik a ddr byłoby lepsze?
    > Czy wydanie dziesiątek tysięcy zł na solidny słup wiszący NAD nimi?
    > A to wszystko tylko po to, żeby kilku niedowartościowanych pedalarzy (bo
    > rowerzyści zrozumieją obecne oznakowanie wystarczająco dobrze) lepiej
    > się poczuło?

    Przejrzyj watek. Zobacz, kto rozpetal cala ta dyskusje i dzieku komu
    zostalo to odkryte :-)

    A od dzisiaj lepiej nie pojawiaj sie w samochodzie na tym moscie, bo
    moze sie okazac, ze jednak ktos doniesie niebieskim, ze z premedytacja,
    wielokrotnie naruszasz przepisy i jeszcze szykanujesz prawowitych
    uzytkownikow tej wypasionej DDR :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 519. Data: 2012-05-21 14:43:42
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.05.2012 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > (...)
    >
    > Zdaje się, że nie zrozumiałeś tego co napisałem, a pytanie
    > kierujesz pod niewłaściwym adresem.

    Czemu wyciąłeś moje pytanie, skoro zdecydowałeś się coś odpisać?
    Niewygodne?
    Biedaku, nikt Cię chyba nie rozumie.

    Postaram się prościej.
    Napisz czym się kierowałeś podważając prawo obywatela do oceny
    i własnej interpretacji przepisów? Władza się nie tłumaczy i tylko
    bardziej lub mniej skutecznie stosuje środki przymusu. Ale ciekawi
    mnie, czym może się kierować istota rozumna odbierając sobie prawo
    do oceny przepisów.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 520. Data: 2012-05-21 14:59:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Tak, potrącony na chodniku przez "rowerzystę" w ostatni piątek.

    przykro mi. Ale mowiłem serio - to był komplement.