    From: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pedalarze
    Date: Tue, 22 May 2012 02:37:08 +0200
    <jp3dtg$ije$1@mx1.internetia.pl> <jp3hdf$rd$1@mx1.internetia.pl>
    <jp3ij9$uk1$1@usenet.news.interia.pl>
    <k...@p...ile.moze>
    <jp3s0b$fs2$1@usenet.news.interia.pl>
    <jp3s2i$cvv$46@usenet.news.interia.pl> <jp4rl9$jtg$4@inews.gazeta.pl>
    <T...@n...news.atman.pl>
    <jpa2sv$njq$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <jpabrj$9r2$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <jpcogo$adi$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <jpct9c$mmp$1@inews.gazeta.pl>

    Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Niestety chyba znacząca część z tych o które miałem okazję przejeżdżać.

    Czyli jak widać mało jeździsz. Bo normalnie coś takiego jest wtedy gdy na
    poprzecznej drodze jest zielone dla samochodów i np. cały czas zielona
    strzałka. Albo np. całą faza jest skrócona że pieszy nie zdąż przejść, ale
    pojedynczy samochód jadący mało uczęszczaną drogą owszem przejedzie.

    > No właśnie specjalnie przygłądałem się tym skrzyżowaniom i nie zaważyłem
    > takiego wykorzystania. Niestety sprzęt najwyraźniej pozwala na więcej
    > niż sa w stanie wykorzystać.

    Obejrzyj parę innych skrzyżowań. Uważnie.

    \SK