  • Data: 2012-05-22 02:09:19
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-17 19:16, Master_Disaster pisze:
    > Powiedzcie mi czy ostatnio coś się zmieniło w przepisach dotyczących
    > plagi pedalarzy?

    Sam sposób określania rowerzystów wzbudza u mnie pogardę dla Ciebie.
    Boli Cię to, że Ty stoisz w korku, a oni sobie jadą, czy co? Proponuję
    jakieś leki na uspokojenie, może nawet wizytę u specjalisty, bo taka
    chorobliwa nienawiść na podłożu frustracji własnym nędznym życiem moim
    skromnym zdaniem może doprowadzić do jakiegoś nieszczęścia. Jesteś
    wyborcą PiS'u? Słuchaczem RM, czy jak?