    From: Kaczin <j...@p...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pechowy dzień, choć nie dla mnie
    Date: Tue, 23 Jan 2018 23:49:37 +0100

    W dniu 23.01.2018 o 23:15, Marek S pisze:
    > Temat standardowy - z tych, "kto zabuli za to". Otóż zawitała do
    > Trójmiasta arktyczna zima - czyli temperatury ciut poniżej zera.
    > Ponieważ jest zima i w związku z tym katastrofalne warunki jazy (czyli
    > "czarne" ulice i nic szczególnego więcej) to stworzyło to idealne
    > warunki do stłuczek i wypadków. Naliczyłem ich dwie na odcinku 10km,
    > które wydarzyły się tuż przed moim nosem. Jedna z nich z dachowaniem
    > nawet. Ale nie ona mnie zainteresowała. Otóż sytuacje mamy następującą:
    > środek miasta, dwa pasy ruchu w jednym kierunku, stosunkowo niewielki
> [...]

    No widzisz. Sytuacja ostatnio się skomplikowała, bo teraz trzeba wziąć
    pod uwagę szereg istotnych okoliczności.
    Np. Czy jadący lewym pasem był prawdziwym patriotą czy też np. koderastą
    bądź też, nie daj boziu, miał "owsiki"?
    A może to był zamach? Może wraże siły zamachnęły się na kierowcę tira,
    prawdziwego polaka i patriotę? Może ktoś rozpylił ciekły hel pod koła
    tej ciężarówki, tak żeby wystąpił poślizg? Sporo światła mógłby tu
    rzucić eksperyment z parówkami (ale mrożonymi).
    Jak widzisz niewiadomych jest moc, więc trudno jednoznacznie
    odpowiedzieć na twoje pytanie.

    --
    Kaczin