  • 1. Data: 2015-04-20 11:40:50
    Temat: Pecet sam usypia się
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    Czołem. Pecet syna *podczas pracy* ni z tego ni z owego usypia się ( S3
    ). Po wybudzeniu można pracować normalnie. Dzieje się to raczej nie w
    związku z temperaturą podzespołów, czasem potrafi się wydarzyć 5 minut
    po włączeniu od stanu zimnego. Płyta to Asus P5q pro, zasilacz OCZ 500
    W, jakieś 2 lata w eksploatacji. Windowsowy podgląd zdarzeń czysty.
    Uśpienie zdarza się raz na jakiś czas, a potem kilka dni spokoju. Śmieci
    w zasilaniu, zasilacz wariuje, czy coś innego ?

    --
    P.Jankisz

  • 2. Data: 2015-04-20 12:22:38
    Temat: Re: Pecet sam usypia się
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2015-04-20 o 11:40, PeJot pisze:
> [...]
    > Uśpienie zdarza się raz na jakiś czas, a potem kilka dni spokoju. Śmieci
    > w zasilaniu, zasilacz wariuje, czy coś innego ?

    Może syn w ostatnim czasie wymienił klawiaturę, i nowa ma niefortunnie
    umieszczony klawisz usypiania?
    Mało prawdopodobne, ale...

  • 3. Data: 2015-04-20 13:00:37
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2015-04-20 o 12:22, kosmos pisze:

    > Może syn w ostatnim czasie wymienił klawiaturę, i nowa ma niefortunnie
    > umieszczony klawisz usypiania?
    > Mało prawdopodobne, ale...

    ...łatwe do sprawdzenia. THX.

    --
    P.Jankisz

  • 4. Data: 2015-04-25 20:42:59
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "PeJot" <P...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > stanu zimnego. Płyta to Asus P5q pro, zasilacz OCZ 500 W, jakieś 2 lata w
    > eksploatacji. Windowsowy podgląd zdarzeń czysty.

    jaki windows
    co znaczy podglad czysty?

    uspienie musi byc w event logu - zdarzenie kernel power, 42
    lacznie z informacja co bylo przyczyna

    --
    http://db.org.pl/

  • 5. Data: 2015-04-25 21:43:56
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    7

    > co znaczy podglad czysty?

    Nie wiem czy dokładnie przeszukałem.

    > uspienie musi byc w event logu - zdarzenie kernel power, 42
    > lacznie z informacja co bylo przyczyna

    Można prosić o uzupełnienie ścieżki, gdzie tego szukać : mój komputer ->
    ppm -> zarządzaj -> podgląd zdarzeń -> ???

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2015-04-26 00:42:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    "PeJot" <P...@s...pl> wrote in message
> [...]

    Wejdź sobie do Panelu Sterowania i w Opcje Zasilania i tam poustawiaj co
    nieco.
    Wyłączaj monitor-nigdy, przełącz komputer w stan uśpienia-nigdy.
    Poza tym wejdź w opcje zaawansowane i sobie ustaw (sprawdź polecenie za
    poleceniem), żeby nie usypiał.

    --
    animka

  • 7. Data: 2015-04-26 09:37:05
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "PeJot" <P...@n...pl> wrote in message
    > Nie wiem czy dokładnie przeszukałem.
    > Można prosić o uzupełnienie ścieżki, gdzie tego szukać : mój komputer ->
    > ppm -> zarządzaj -> podgląd zdarzeń -> ???

    po polsku to zdaje sie dzienniki systemu windows, system,

    i tam zdarzenia kernel power 38-42

    najlepiej oczywiscie szukac po dacie i godzinie kiedy nastapilo
    zdarzenie

    http://www.instalki.pl/images/demo/podglad_zdarzen_2
    .jpg

    http://www.overclockers.com/forums/attachment.php?s=
    18bd7b766531596fa3d6889fe8b846d6&attachmentid=98035&
    stc=1&d=1312481673

    --
    http://db.org.pl/

  • 8. Data: 2015-04-26 14:17:19
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2015-04-26 o 09:37, m4rkiz pisze:

> [...]
    .jpg

    > http://www.overclockers.com/forums/attachment.php?s=
    18bd7b766531596fa3d6889fe8b846d6&attachmentid=98035&

    OK, uszkodzenie w komputerze syna na razie się nie objawiło, a w sumie
    mam taki środek wychowawczy żeby młodego zniechęcić do płaszczenia d4
    przy komputerze :)

    Teraz co dalej z kernel power 38-42 - jak odczytać co jest winowajcą ?

    Na razie znalazłem tylko zapisy, że

    System przechodzi do trybu uśpienia.

    Przyczyna: Przycisk lub pokrywa

    Przycisk zasilania ma od czasu do czasu zwarcie czy jak ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2015-05-01 19:31:18
    Od: PeJot <P...@n...pl>

> [...]

    > i tam zdarzenia kernel power 38-42
    >
    > najlepiej oczywiscie szukac po dacie i godzinie kiedy nastapilo

    Trochę to trwało, ale dopiero przed momentem się znów komputer uśpił.
    Wyciąg z dziennika.

    Zdarzenie 42, Kernel Power
    System przechodzi w stan uśpienia.
    Przyczyna: przycisk lub pokrywa.
    Identyfikator zdarzenia: 42

    Ki czort ? Zwarcie na przewodach od klawisza ON ? Na klawiaturze nie ma
    przycisków uśpienia.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2015-05-01 21:52:42
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-05-01 19:31, PeJot pisze:

> [...]
    > Przyczyna: przycisk lub pokrywa.
    > Identyfikator zdarzenia: 42
    >

    > Ki czort ? Zwarcie na przewodach od klawisza ON ? Na klawiaturze nie ma

    Dalej nic nie zrobiłeś sam, nie poszukałeś, nie zastosowałeś się do
    porad to po co temat ponawiasz?
    Tu masz napisane:
    http://forum.dobreprogramy.pl/win7-64-bit-sam-sie-us
    ypia-t336649/