  • 11. Data: 2013-12-24 00:28:25
    Temat: Re: Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego ?
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > Jaki Xeon jest 3 razy szybszy od i7 (jakiego i7?) i do tego tanszy?

    Nie pamietam modelu. Mam gdzies sobie zapisalem wybrany. I szybszy
    oczywiscie w renderingu bo 8C/16T to jednak daje w takim przypadku kopa.

    Do gier i pracy biurowej sie nie nadaje (znaczy nie bedzie szybszy)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

    pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
    http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)

  • 12. Data: 2013-12-24 01:47:33
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 23 Dec 2013 22:35:49 +0100, ToMasz napisał(a):

    > Padną Ci te dyski szybko.

    Które i z jakiego powodu?

    > OBojętnie jaki procek weźmiesz, to i tak
    > największego "kopa" dadzą Ci dyski, ale padną. nie wiem czy warto....

    Padną bo? Tylko nie mów głośno, bo nie chcę, żeby moje się dowiedziały o
    Twojej teorii...

    > Druga sprawa, po kija w Debianie komputer za 3 tysiaki? Do gier -
    > rozumiem, ale jak tam ma linux chodzić, to cokolwiek kupisz będzie się
    > nudziło.

    Albowiem gdyż ponieważ?

    [ Odpowiedzialność można porównać do czekolady. Najlepiej na tym wyjdziesz,]
    [ jak ją podzielisz na wszystkich. (JoeMonster.org) ]

  • 13. Data: 2013-12-24 09:11:04
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 24 Dec 2013 00:28:25 +0100, Mr. Misio napisał(a):

    > Nie pamietam modelu. Mam gdzies sobie zapisalem wybrany. I szybszy
    > oczywiscie w renderingu bo 8C/16T to jednak daje w takim przypadku kopa.

    No to poszukaj i daj znac.

    > Do gier i pracy biurowej sie nie nadaje (znaczy nie bedzie szybszy)

    Ale tez nie bedzie wolniejszy, za to tanszy, wiec... ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 14. Data: 2013-12-25 19:10:20
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > No to poszukaj i daj znac.

    > Ale tez nie bedzie wolniejszy, za to tanszy, wiec... ;-)

    Ale pare zlotych (doslownie). I moze byc wolniejszy w aplikacjach
    biurowonormalnych, bo ma nizsze taktowanie niz i7.

    Ale ok, poszukam, gdzies mam notatke na co wydac kolejne luzne 800
    stowek w ramach testow ;)

  • 15. Data: 2013-12-25 23:31:46
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Mr. Misio napisał w środa, 25 grudnia 2013 19:10:

    > Ale pare zlotych (doslownie). I moze byc wolniejszy w aplikacjach
    > biurowonormalnych, bo ma nizsze taktowanie niz i7.

    A dlaczego uważasz, że dla aplikacji biurowonormalnych
    taktowanie procesora ma znaczenie? A może akurat ma szybkość
    wyświetlania grafiki albo szybkość transmisji dyskowej?

    Hint: jakie obciążenie procesora wykazuje Twój komputer podczas
    wykonywania aplikacji biurowonormalnych? Bo jeżeli nie jest to prawie
    100% - no... powiedzmy powyżej 75-80% - to częstotliwość procka nie ma
    większego znaczenia. Na przykład podczas pisania tego postu mój
    komputer praktycznie nic nie robi. Co kilka sekund coś go na chwilę
    wzbudzi do kilkunastu-dwudziestukilku procent obciążenia
    _jednego_rdzenia_, ale poza tym się nudzi.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 16. Data: 2013-12-26 22:47:53
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Jan Stożek napisał:

    > A dlaczego uważasz, że dla aplikacji biurowonormalnych
    > taktowanie procesora ma znaczenie?

    Poniewaz ... sa zwykle jednowatkowe. Wiec nie wykorzystaja - jak gry -
    kilku rdzeni, dlatego im szybciej zrobia cos na jednym, tym szybciej
    zrobia.

    > A może akurat ma szybkość
    > wyświetlania grafiki albo szybkość transmisji dyskowej?

    Zalezy jakie aplikacje definiujesz jako biurowe.

> [...]
    > wzbudzi do kilkunastu-dwudziestukilku procent obciążenia
    > _jednego_rdzenia_, ale poza tym się nudzi.

    Noooooo iiiiiii? :>

  • 17. Data: 2013-12-26 23:49:58
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 22:47:53 +0100, Mr. Misio napisał(a):

    > Noooooo iiiiiii? :>

    Podasz w koncu model tego procka czy dalej bedziesz gimbusowal?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 18. Data: 2013-12-27 00:58:59
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > Nie kaze, jest taka opcja. Bo mozna teraz oszczedzic na procku kupujac
    > tanszy, jak "braknie mocy" to mozna kupic wypasiony, ktory za rok bedzie
    > kosztowal duzo mniej zapewne.

    Dużo mniej niekoniecznie ale pewnie będzie to zakup nieopłacalny bo nowsza
    platforma wypadnie (jak zawsze) cenowo korzystniej.

  • 19. Data: 2013-12-27 01:07:53
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik zhbick napisał:

    > Dużo mniej niekoniecznie ale pewnie będzie to zakup nieopłacalny bo
    > nowsza platforma wypadnie (jak zawsze) cenowo korzystniej.

    Tylko, ze nowa platforma to znow duzy wydatek, zwiekszenie kilkukrotne
    mocy za cene wymiany procka - imho oplacalniejsze (ekonomicznie).

  • 20. Data: 2013-12-27 01:08:53
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > Podasz w koncu model tego procka czy dalej bedziesz gimbusowal?

    Poszukaj Xeona po prostu na ten socket. W granicach 800-900 złotych.

    Zrob to sam! ;p