  • Data: 2013-12-27 09:24:07
    Temat: Re: Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego ?
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Mr. Misio napisał w czwartek, 26 grudnia 2013
    22:47:

    > Poniewaz ... sa zwykle jednowatkowe. Wiec nie wykorzystaja - jak gry
    > - kilku rdzeni, dlatego im szybciej zrobia cos na jednym, tym
    > szybciej zrobia.

    A czy w przypadku aplikacji biurowonormalnych, limitem nie jest
    szybkość użytkownika? W końcu przy dwa razy szybszym zegarze nie będę
    dwa razy szybciej klepał w klawiaturę.

    > Zalezy jakie aplikacje definiujesz jako biurowe.

    Przy zwykłym PPT rozdzielczość ma wpływ na szybkość
    wyświetlania.

    > Noooooo iiiiiii? :>

    Skoro procesor nic nie robi na 2,3 GHz, to dlaczego uważasz, że
    będzie nic nie robił inaczej np. na 1,7 GHz? Czy to, z jaką
    częstotliwością nudzi się procesor ma jakiekolwiek znaczenie?

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).
    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.