  • 1. Data: 2012-09-28 12:10:47
    Temat: Pazerny na (nie swoje) kierunkowskazy...
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,
    ups... przed okiem kamery nic się nie ukryje (znikające kierunkowskazy)...

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=-SQ8tSu1mVc

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 2. Data: 2012-09-28 13:09:57
    Temat: Re: Pazerny na (nie swoje) kierunkowskazy...
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2012 12:10:50 UTC+2 użytkownik falco napisał:
    > ups... przed okiem kamery nic si� nie ukryje (znikaj�ce kierunkowskazy)...
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=-SQ8tSu1mVc

    Wyborna perwersja. Za jeden kierunkowskaz - obcinamy jeden paluszek, po czterech
    obcinamy siusiaczka gratis, by to coś się nie mnożyło.

  • 3. Data: 2012-09-30 12:47:34
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Siema,
    > ups... przed okiem kamery nic się nie ukryje (znikające
    > kierunkowskazy)...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=-SQ8tSu1mVc

    No i co?
    Tablicy nie widać, kasku nie zdjął - o ile nie będzie się tam
    regularnie pojawiał po kolejne akcesoria, to IHMO nic mu nie grozi.

    Kompletnie nie rozumiem, skąd ta emota w tytule filmu.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 4. Data: 2012-09-30 15:21:01
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-09-28 12:10, falco pisze:
    > Siema,
    > ups... przed okiem kamery nic się nie ukryje (znikające kierunkowskazy)...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=-SQ8tSu1mVc

    Typowy polski dres / Kali.
    Myślę, że dla lokalesów do rozpoznania,
    w takim, a nie innym zestawie.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 5. Data: 2012-09-30 16:09:31
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    na chuja wiara montuje kamerki o takiej chujowej jakości?

  • 6. Data: 2012-09-30 16:37:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-30 15:21, J_K_K pisze:

    ge&v=-SQ8tSu1mVc

    > Typowy polski dres / Kali.
    > Myślę, że dla lokalesów do rozpoznania,
    > w takim, a nie innym zestawie.

    Jako "lokales" powiem, że sprawa zrobiła się strasznie głośna w
    Trójmieście. Głosy oburzenia wśród motocyklistów są tak ostre, że
    zaczynam się obawiać, czy nie dojdzie do samosądów i czy nie ucierpią
    także niewinni.

    Sprawa na pewno będzie miała dalszy ciąg, bo już słychać głosy, że ten
    czy tamten widział sprawcę.

    --
    MN

  • 7. Data: 2012-10-01 12:15:00
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-09-30 16:09, Bartas_M5 pisze:
    > na chuja wiara montuje kamerki o takiej chujowej jakości?

    Na uja takiego, ze kamerka o dobrej jakosci kosztuje co najmniej 2-3
    razy wiecej niz ta zamontowana.

    M.

  • 8. Data: 2012-10-01 20:20:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał
    w wiadomości news:50696d15$1@news.home.net.pl...

    > Na uja takiego, ze kamerka o dobrej jakosci kosztuje co najmniej 2-3
    > razy wiecej niz ta zamontowana.

    Skoro ta zamontowana nie daje możliwości identyfikacji tablicy z
    takiej odległości, to znaczy, że warto wydać 2-3 razy więcej. Po
    prostu, żeby mieć skuteczne narzędzie.

    Tanie mięso psy jedzą.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 9. Data: 2012-10-03 02:39:54
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    >Skoro ta zamontowana nie daje możliwości identyfikacji tablicy z
    >takiej odległości, to znaczy, że warto wydać 2-3 razy więcej. Po
    >prostu, żeby mieć skuteczne narzędzie.

    Jeszcze niedawno to byly bardzo dobre kamery.
    A i tak obraz z najlepszej kamery zginie w kompresji rejestratora.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10