-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Patrzmy w lusterka - TIRy sa wszedze
References: <57c4913f$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Wed, 31 Aug 2016 18:11:54 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Message-ID: <o...@l...harvard.local>
User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.49.65.228
X-Trace: 1472659914 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15204 95.49.65.228:50533
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587674
[ ukryj nagłówki ]W dniu .08.2016 o 21:47 Marcin <n...@n...com> pisze:
> Ku przestrodze.
> Patrzmy w lusterka - TIRy sa wszedze
> Ten sam wypadek z 2 kamer na samochodzie swiadka:
> Przod: https://www.youtube.com/watch?v=NvMdTyd9HP0
> i tyl: https://www.youtube.com/watch?v=QQfZNX5zoL0
>
> Niestety kierowca ciezarowki nie przezyl. Ale dzieki refleksowi
> kierowcow osobowek nie bylo wiecej ofiar.
Podstawowa zasada, której się trzymam w takich sytuacjach to włączone
awaryjne do czasu aż kolejny za mną się nie ustawi i czujność do tyłu do
czasu gdy nie mam za sobą bufora kliku aut.
Taki korek na autostradzie z małym ruchem (spore odległości między autami)
jest bardzo niebezpieczny właśnie ze względu na możliwość najechania.
Miałem już klika takich przypadków, że "ten za mną" się zagapił i hamował
odbijając w bok.
TG
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=