  • 151. Data: 2013-09-09 17:18:25
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 13:03, Andrzej Lawa pisze:

    > Sęk w tym, że wymuszający kierowca samochodu z dużym prawdopodobieństwem
    > zabije także takiego motocyklistę, co będzie jechał zgodnie z limitem.

    około 1,5 mln. osób w ciągu roku trafia w Polsce do szpitali
    psychiatrycznych.
    Mówisz o tych niezdiagnozowanych? Masz racje.

    > OK, ale pod warunkiem że wymuszający pierwszeństwo będą na miejscu
    > dostawać kulę w łeb ;->

    A ci co polecą x3 dopuszczalnej będą odstrzeleni w bezpiecznej
    odległości przez zamontowane na poboczu działko automatyczne ;->

    --
    Krzysiek

  • 152. Data: 2013-09-09 17:46:39
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle s? ... kamikaze
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-09 17:01, J.F pisze:

    > Nie - nie jestesmy pewni ze ten wypadek zdarzyl sie bo motocyklista
    > jechal za szybko.

    Gdyby nie jechał za szybko to mógłby przeżyć i nie byłoby tego artykułu.

  • 153. Data: 2013-09-09 17:48:40
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-09 15:13, masti pisze:
    > owszem pisał: 140/50

    Znowu bredzisz (w pijackim widzie?), 140/50 dotyczyło "pewnego Polaka w
    Skandynawii" a nie omawianego wypadku.

  • 154. Data: 2013-09-09 17:56:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
    >Znowu bredzisz (w pijackim widzie?), 140/50 dotyczyło "pewnego Polaka
    >w Skandynawii" a nie omawianego wypadku.

    dotyczylo, ale potem tak jakos przeniosl te 140 na ten wypadek.

    J.

  • 155. Data: 2013-09-09 18:07:56
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-09 17:56, J.F pisze:

    > dotyczylo, ale potem tak jakos przeniosl te 140 na ten wypadek.

    No dokładnie, masti przeniósł.

  • 156. Data: 2013-09-09 18:10:41
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 17:56, J.F pisze:

    > dotyczylo, ale potem tak jakos przeniosl te 140 na ten wypadek.

    Nie przeniósł tylko to poszło w pomysł zamykania wszystkich do
    wariatkowa. A ja:
    cyt z A Lawa
    > Cos w tym jest, ale wszystkich zamykac* z powodu jednego wypadku ?

    Jak wszystkich? Tych co przeginają. Przedstawiony przypadek** to 140km/h
    na 50tce.
    * do wariatkowa
    ** przypadek polaka w skandynawii.

    CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM jak wnikacie w szczegóły
    --
    Krzysiek

  • 157. Data: 2013-09-09 18:32:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 17:46:39 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Gdyby nie jechał za szybko to mógłby przeżyć i nie byłoby tego artykułu.

    następny z CSI

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 158. Data: 2013-09-09 18:33:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 16:43:58 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Jaki dziadek? Znowu masz zwidy?

    Zwidy to na razie masz ty eksiperdzie od oceny wypadków z jednego zdjęcia

  • 159. Data: 2013-09-09 18:33:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 18:07:56 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > No dokładnie, masti przeniósł.

    kłamiesz

  • 160. Data: 2013-09-09 18:38:17
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>