  • 31. Data: 2009-04-03 13:53:14
    Temat: Re: Patent dot. techniki jazdy
    Od: "Hanna" <g...@o...pl>

    Tak, tak jestem stara, zakompleksiona, a w ogóle o nieśmiałym facetem, ale nie
    ustapię. Przepisy odnoszą się do wszystkich użytkowników dróg jednakowo.
    Bezczelność i cwaniactwo na drodze musi być tępione jak muchy po deszczu.
    Hanka

  • 32. Data: 2009-04-03 13:56:39
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 3 Kwi, 15:53, "Hanna" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Bezczelność i cwaniactwo na drodze musi być tępione jak muchy po deszczu.

    nie rozumiem frustracji. a jak będę jechał nie przekraczając tej
    ciągłej ale wciąż między autami? to będzie zgodne z przepisami wg
    Ciebie czy nie? bo że Cię to denerwuje to już wiemy.

    - gildor

  • 33. Data: 2009-04-03 14:01:16
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 03 Apr 2009 09:05:28 +0200, Kefir <k...@r...pl> wrote:

    [...]
    > Leszczyki, no ;) Alez dajecie sie wkrecic.

    Moim zdaniem "Hanna" (jeżeli to jest jeno prawdziwe imię, w co wątpię)
    spóźniło się z tym postem o 1 dzień po prostu, chciało na prima aprilis
    wysłać ale coś mu się pomyliło. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 34. Data: 2009-04-03 14:13:22
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Hanna pisze:
> [...]
    > Bezczelność i cwaniactwo na drodze musi być tępione jak muchy po deszczu.

    hmm z pkt widzenia przyrody, to po deszczu rozmnazaja sie komary, a
    muchy to raczej na gównie ROTFL swoja droga ktos Ci kiedys te
    lustereczko upierdoli..... :D

    pozdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 35. Data: 2009-04-03 14:42:40
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "gildor" <m...@g...com> wrote in message
    o.googlegroups.com...
    On 3 Kwi, 15:41, "Hanka" <g...@o...pl> wrote:

    > ten art można obejść, dziury w asfalcie po prawej stronie itd., ale
    > wyprzedzania na ciągłej ni ch...a

    obejść powiadasz. a taniej jest obejść przepis czy go złamać? bo
    świadomym łamaniem łatwiej się wykręcić uczciwie, niż naciągając dać
    się złapać. tak czy śmak jesteś hipokrytką.

    FYI, Glizdoru i inni wkreceni: kobieta raczej by nie napisala, cytuje: "ni
    ch...a"
    ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 36. Data: 2009-04-03 14:55:35
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > FYI, Glizdoru i inni wkreceni: kobieta raczej by nie napisala, cytuje: "ni
    > ch...a"
    > ;)
    Oj jeszcze bys sie zdziwil :|
    Ostatnio X5 pani tapir i sztapir a jak chamsko zepchnela mnie z pasa, to po
    zwroceniu uwagi uslyszalem taka wiache, ktorej by sie nie powstydzil menel
    spod budki z piwem. No ale moze to taki okreslony typ kobit.

    pozdrawiam

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 37. Data: 2009-04-03 18:10:16
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Hanna" napisał w wiadomości
    > Tak, tak jestem stara, zakompleksiona, a w ogóle o nieśmiałym facetem...

    ....i nazywam się Henryk,Józek i inne takie tam,oprócz tej zaśmiecam jeszcze
    wiele grup,zazwyczaj juz pod innym nickiem,ale to pewnie przez kompleksy

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 38. Data: 2009-04-03 18:45:30
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Hanna pisze:
    ...>8
    > Przepisy odnoszą się do wszystkich użytkowników dróg jednakowo.

    Aby sie "podpierac" przepisami to trzeba je najpierw znac.
    Wdepnelas/wdepnales dziecinko w niezle g... i teraz nie masz sie jak z
    tego wyklamkowac - chyba ze grzecznie przeprosisz, zlozysz samokrytyke i
    obiecasz ze "nigdy wiecej" :)
    Albo znikniesz, jak wieeeelu innych "nawiedzonych" (obstawiam wlasnie to).
    A jesli chodzi o "padzero" :) to nie masz sie czym chwalic, objezdza Cie
    nawet chinska piecdziesiatka (a moze to Cie tak sfrustrowalo?)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 39. Data: 2009-04-03 18:52:14
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Hanna pisze:
    > pasjonuje mnie to jak chłopczyki ratują się panicznie przed
    > moim Pajero.

    Juz po wyslaniu poprzedniej odpowiedzi przypomnialem sobie tresc posta
    ktory rozpoczal watek.
    Zebys wiedzial/wiedziala ze rowniez bardzo czesto "panicznie ratuje sie"
    ale nawet przed maluchami i Melexami.
    Jak widze ze za kolkiem siedzi jakis kretyn! Potrafie nawet wtedy
    pojechaC inna trasa byle by tylko z daleka od idioty :)
    Moze dzieki temu przezylem ponad 50 sezonow na 2 kolkach?

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

    Rozumiem ze jestes zielona/zielony wiec tlumacze.
    To jest cos na dwoch kolach co ma ok 30% mocniejszy silnik
    niz Twoja puszka :)

  • 40. Data: 2009-04-03 19:35:26
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 3 Kwi, 16:42, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
> [...]
    > się złapać. tak czy śmak jesteś hipokrytką.

    > FYI, Glizdoru i inni wkreceni: kobieta raczej by nie napisala, cytuje: "ni

    atam. a ja mysle, ze ona na poważnie. uświadomić spieszę.

    - gildor