  • 1. Data: 2009-04-02 11:12:21
    Temat: Patent dot. techniki jazdy
    Od: "Hanna" <g...@o...pl>

    dot. miasta, jezdni jednopasmowej dwukierunkowej zakorkowanej. z na przeciwka
    jedzie osoba na obcęgach, która wymija inne pojazdy po naszym pasie mimo lini
    ciągłej po środku.
    Należy wówczas:
    delikatnie zjechać na skrajnie naszego pasa, ale NIE WOLNO JEJ PRZEKRACZAĆ!
    Osobyn na obcęgach MUSZĄ zjechać, alboo ........ idą pomiędzy pojazdy. My
    trzymamy cały czas skrajnie :-)))) i nie odpuszczamy. Strasznie ich to
    irytuje :-)), ale uczą się kultury (i to jak szybko :-)).
    Buziaczek

  • 2. Data: 2009-04-02 11:14:27
    Temat: Re: Patent dot. techniki jazdy
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Hanna napisał(a):
> [...]
    > trzymamy cały czas skrajnie :-)))) i nie odpuszczamy. Strasznie ich to
    > irytuje :-)), ale uczą się kultury (i to jak szybko :-)).

    Troche sie podniecilem. Ale o co chodzi?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 3. Data: 2009-04-02 11:18:46
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Hanna" wrote...
    > jedzie osoba na obcęgach,
    > Osobyn na obcęgach MUSZĄ zjechać, alboo ........

    He?? Na obcegach?

    Co to znaczy "osobyn na obcegach musza..."??

    Gwara, slang, szyfr??

    --
    pozdro
    James

  • 4. Data: 2009-04-02 11:19:44
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Hanna pisze:

    > Osobyn na obcęgach

    Hmmm. Dziwny fetysz. Kuczu, Ty jesteś taki bardziej narzędziowy, kumasz
    coś ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-04-02 11:20:24
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > Troche sie podniecilem. Ale o co chodzi?
    Sprobuj przeczytac moze 5 razy?
    Ja po 4 zrezygnowalem i dalej nic nie kumam.
    :(

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 6. Data: 2009-04-02 11:24:50
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    James wrote:
    > He?? Na obcegach?
    > Co to znaczy "osobyn na obcegach musza..."??
    > Gwara, slang, szyfr??

    Może chodzi o heble? Kobieta usłyszała, że w motorze są jakieś
    narzędzia stolarskie, tylko zapomniała jakie, i wyszły obcęgi.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 7. Data: 2009-04-02 11:26:09
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał w wiadomości
    > "Hanna" wrote...
    >
    > He?? Na obcegach?
    >
    > Co to znaczy "osobyn na obcegach musza..."??
    >
    > Gwara, slang, szyfr??
    Szyfr to bylby wtedy jakby powiedziala :
    "Jak biore dwie lyzeczki tego rozowego to znaczy - do mnie!!"

    A tak to jakis belkot

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 8. Data: 2009-04-02 11:32:33
    Od: a...@g...com

    On 2 Kwi, 13:14, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > Troche sie podniecilem. Ale o co chodzi?

    Chyba jednak autorka jest bardziej podniecona.

    --
    Artur

  • 9. Data: 2009-04-02 11:34:48
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 2 Kwi, 13:12, "Hanna" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Należy wówczas:
    > delikatnie zjechać na skrajnie naszego pasa, ale NIE WOLNO JEJ PRZEKRACZAĆ!

    znaczy do osi jezdni? ale to równie zabronione przepisami jak
    przekraczanie ciągłej. hipokryzja?

    > Osobyn na obcęgach MUSZĄ zjechać, alboo ........ idą pomiędzy pojazdy. My
    > trzymamy cały czas skrajnie :-)))) i nie odpuszczamy. Strasznie ich to
    > irytuje :-)), ale uczą się kultury (i to jak szybko :-)).

    masz jeszcze lusterka? tak pytam, by temat podtrzymać.

    > Buziaczek

    przy okazji, czy toto co się pchało to... hmm... gógiel takie coś mi
    pokazuje:
    http://www.youtube.com/watch?v=DsI99Hn2tpM

    pogłupiała ta muodziesz s tom grypserom

    - gildor

  • 10. Data: 2009-04-02 12:23:13
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Magic pisze:

    > Hmmm. Dziwny fetysz. Kuczu, Ty jesteś taki bardziej narzędziowy, kumasz
    > coś ?

    Mam wrazenie ze Hanna ma te trudne dni

    --
    Kuczu