  • Data: 2009-04-06 14:13:58
    Temat: Re: Patent dot. techniki jazdy
    Od: "Hanka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dajcie jej/jemu spokój. Nie kazdy moze zaakceptowac korki z Nieporetu do
    > Wawy i frustracja wylewa sie uszami.
    > Widac akurat ten osobon sobie nie radzi z tym

    masz rację, ale od wczoraj przez 2 km 500-tką sie strasznie za mną irytował.
    próbował nawet z prawej strony przez pobocze, ale jak on pobocze to ja też :-
    )) zaczyna mnie pasjonować praktyczne doskonalenie nauki motocyklistów jazdy.
    pierwszy raz zaprezentował mi naukę spychania do rowów ścigaczy mój sąsiad,
    kierowca cystern i bardzo mi się to podoba :-) ha ha
    Buziaczek