-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pasy niewyznaczone.
Date: Fri, 19 Dec 2014 06:31:28 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 29
Message-ID: <m70d77$lbb$1@node1.news.atman.pl>
References: <m6na6u$4a9$1@node2.news.atman.pl>
<5491772c$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
<m6soiu$s61$1@node2.news.atman.pl>
<5492236f$0$2646$65785112@news.neostrada.pl>
<m6tqdf$tna$2@node2.news.atman.pl>
<54929a2f$0$2660$65785112@news.neostrada.pl>
<m6v7b9$e77$3@node2.news.atman.pl>
<549374af$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1418967083 21867 83.142.198.226 (19 Dec 2014 05:31:23
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Dec 2014 05:31:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <549374af$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552553
[ ukryj nagłówki ]On 2014-12-19 01:43, Jankol wrote:
>>> i w sytuacji, gdy nie wiadomo który kończy się, bo jest zwężenie jezdni
>>> i dalej tylko jeden pas ruchu.
>>> Wg mnie należy wtedy stosować art. 25.3 pierwszeństwo z prawej.
>>
>> Wg mnie artykuł o zmianie pasa jest "wyższy".
>
> Nie jest ani "wyższy", ani "niższy", jest tak samo ważny jak art. 25.3.
Chcesz powiedzieć, że zmieniając pas z prawego na lewy nie muszę się
przejmować tymi na lewym pasie (chodzi mi na razie o stytuację ogólną)?
Bo jeśli nie to jednak przepis o zmianie pasa jako bardziej szczegółowy
stoi wyżej.
>> I chyba znam już
>> rozwiązanie - Jak stwiedził Czesław "zawsze kończy się lewy" bo tak i
>> już - bez sensu, ale prosto i elegancko;)
> Sens jest, bo gdy dwa pasy przechodzą w jeden, tak jak w wątku,
> to bez sensu jest urywanie pasa dla tych co jadą zgodnie z wymaganiem
> PoRD, czyli mozliwie blisko prawej strony jezdni.
Jeszcze bardziej bez sensu jest wyczynianie jakiś udziwnionych manewrów
w imię jazdy _możliwie_ blisko prawej krawędzi. Dajmy na to, jak masz
zaparkowany co trzeci samochód, to jeżdzisz między nimi slalomem, czy po
prostu omijasz wszystkie hurtem?
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.14 08:20 szerszen
- 19.12.14 09:45 m
- 19.12.14 10:00 Czesław Wiśniak
- 19.12.14 13:25 J.F.
- 19.12.14 14:14 szerszen
- 19.12.14 16:39 J.F.
- 19.12.14 14:30 Jankol
- 19.12.14 18:22 Tom N
- 19.12.14 19:17 Shrek
- 19.12.14 19:21 Shrek
- 19.12.14 19:44 J.F.
- 19.12.14 20:01 Shrek
- 19.12.14 20:31 J.F.
- 19.12.14 22:00 Shrek
- 19.12.14 23:40 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=