    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pasy niewyznaczone.
    Date: Fri, 19 Dec 2014 06:31:28 +0100

    On 2014-12-19 01:43, Jankol wrote:

    > Nie jest ani "wyższy", ani "niższy", jest tak samo ważny jak art. 25.3.

    Chcesz powiedzieć, że zmieniając pas z prawego na lewy nie muszę się
    przejmować tymi na lewym pasie (chodzi mi na razie o stytuację ogólną)?
    Bo jeśli nie to jednak przepis o zmianie pasa jako bardziej szczegółowy
    stoi wyżej.

    > Sens jest, bo gdy dwa pasy przechodzą w jeden, tak jak w wątku,
    > to bez sensu jest urywanie pasa dla tych co jadą zgodnie z wymaganiem
    > PoRD, czyli mozliwie blisko prawej strony jezdni.

    Jeszcze bardziej bez sensu jest wyczynianie jakiś udziwnionych manewrów
    w imię jazdy _możliwie_ blisko prawej krawędzi. Dajmy na to, jak masz
    zaparkowany co trzeci samochód, to jeżdzisz między nimi slalomem, czy po
    prostu omijasz wszystkie hurtem?

    Shrek