  • Data: 2010-01-17 18:09:02
    Temat: Re: Pastowanie Gore-txu
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sta$" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hivins$qtj$...@a...news.neostrada.pl
    > Mam buty membranowe z licowej skóry. Czym to pastować, bo slyszałem że
    > normalna pasta do obuwia zatyka membrane (czy cs w tym stylu)?

    Stosuj Nikwax do skory. Wiele impregnatow do odziezy i obuwia oraz woskow do
    obuwia probowalem i nikwax jest najlepszy. Niestety ostatnio coraz trudniej
    go dostac w normalnej cenie w sklepach.

    Zdjecie tego, ktory ja uzywam:
    http://shop.packyourbags.com/acatalog/large_nikwax_w
    aterproofing_wax_leather.jpg

    Ale takiego to juz dawno nie widzialem. Mozesz sie porozgladac po lokalnych
    sklepach outdoorowych. Na 100% egzamin zdadza produkty, ktore znalazlem na
    allegro, aukcje nr:
    867777612
    876921385

    --