    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pasta lutownicza ?
    Date: Wed, 18 Mar 2015 14:06:48 +0100

    Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości
    >Nie, no jasne, że nie można wszystkiego pakować do jednego wora. Ale
    >tak, jak oszacować, co i w jaki sposób jest reklamowane, to mam
    >podstawy przypuszczać, że to jednak działa. Bo gdyby taka akcja miała
    >by być kosztowna, a zysk nikły, to chyba by im się nie opylało?

    To niewatpliwie - skoro dziala, to znaczy ze na tym sie jednak
    zarabia.
    Ale niekoniecznie przy takich liczbach.

    >Ano. Więc chyba przynajmniej muszą jakoś wstępnie szacować, czy w
    >ogóle robić takie akcje, bo jakby mieli wydać 200, a zarobić tylko
    >100, a do tego jeszcze wypłacić odszkodowań za drugie 100, to nie
    >warto włazić. Ale jeśli by koszt wyniósł 500, a najmniejszy choćby
    >zysk już 1000, to ja bym już się chyba zakręcił.

    Masz duza firme, to nawet niech koszt wyniesie 1000 a juz sie oplaca.
    Za rok nie musisz dzwonic, bo polisa sie przedluza.
    Ba, moze nawet oplaca sie doplacic 200zl w pierwszym roku.
    Reklamy w TV tez kosztuja.

    Tylko - taki czlowiek musi jednak chetnego na polise znalezc.
    A on moze dzwonic i dzwonic i dzwonic i g* z tego miec.

    >No, moja mama kiedyś dała się wrobić w odkurzacz Irobot Roomba, za
    >który chcieli 4kPLN z haczykiem, oraz zestaw garnków, nie powiem,
    >ładne i solidne były, za które chcieli chyba coś koło 5 tysiaków, a
    >razem "za wyjątkowo

    Tylko ze takich staruszkow nie ma duzo na pokazie. A podejrzewam ze
    przynajmniej jeden jest z szajki :-)
    Oplaca sie jak sprzedadza jeden czy dwa komplety ?

    J.