  • 91. Data: 2016-04-24 18:32:04
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: z <...@...pl>

    Może od razu zlikwidować sejm bo uchwala złe ustawy?

  • 92. Data: 2016-04-24 18:33:35
    Temat: Re: Partia Watykańska wskazała.
    Od: "Sandek" <j...@i...ka>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie, teraz jest wielki płacz a na wybory to się
    > mało komu chciało ruszyć dupę, PIS wygrał tylko dlatego
    > że ma żelazny i zdyscyplinowany elektorat który chodzi na wybory.
    >
    > Janusz_K

    Partia Watykańska wskazała uzależnionym i ci głosowali
    zarówno na Dudę jak i na PiS. Bez tego Duda by nie wygrał.

  • 93. Data: 2016-04-24 18:35:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-24 o 18:10, Cavallino pisze:
    > A osobny garaż to jest Twoim zdaniem w obrębie mieszkania?
    > Chyba o mieszkanie jakichś gryzoni chodzi.....

    Podpowiedź: Gospodarstwo :-)
    Oddzielne liczniki w garażu to przerost formy nad treścią?
    A jeśli nawet to będzie pod tym samym adresem i sprawa załatwiona.
    Proste?

  • 94. Data: 2016-04-24 18:38:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-24 o 18:12, Cavallino pisze:
    > i kto tu bredzi.....

    Usłyszałeś coś o projekcie w platformerskich mediach i ciągniesz tego
    flejma nie znając szczegółów.
    Powodzenia :-)

  • 95. Data: 2016-04-24 18:40:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > ---
    > A czemu mamy wspierać rodziny a nie singli ?

    z bardzo prostej przyczyny - demografia.
    wole zeby w polsce rodziło się więcej polskich dzieci a nie byśmy
    importowali tych co lepiej pływają z południa. dzięki w miare
    hermetycznemu społeczeństwu nie mamy tego syfu co mają szwedzi czy
    francuzi.... przynajmniej narazie.

    Single generują znacznie mniejszy dochód niż rodzina. bo ta druga się
    rozmnoży i z 2 podatników zrobi się 4 i będzie zastępowalność pokoleniowa.

  • 96. Data: 2016-04-24 18:41:34
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A jak jest w innych krajach EU?

    tego nie wiem - nie szukałem miejsc do emigracji. tu się urodziłem i tu
    zemrę.

  • 97. Data: 2016-04-24 18:44:19
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie była całkowita? Mieli prezydenta i premiera. Wystarczy. Nikt im
    > nie kazał wyrzynać przystawek i liczyć na cud nad urną.

    taki argument przedstawiał co drugi wyborca pis z tzw. twardego
    elektoratu - nie mogli rządzić.
    a teraz cały czas mam nadzieję, że to ja się myliłem i wyjdzie nam to na
    dobre. narazie wygląda na to, że nadzieja będzie umierać w samotności.

  • 98. Data: 2016-04-24 18:52:10
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2016-04-24 o 14:41, re pisze:

    > Nie :) Prawda jest taka że TV prorządowa będzie zawsze do d..py. ---
    > Ależ ... ta telewizja nie ma być rozrywkowa tylko właśnie rządowa.
    > Mają lecieć przemówienia sejmowa, przemówienia do narodu itp itd :-)

    O kurna. Nie wiedziałem.
    W takim razie może rzeczywiście warto jednak zapłacić.
    Rozumiem, że archiwalne nagrania przemówień też będą.
    Co może bardziej umilić wieczór od przemówienia Jaruzela...

    Aha, i mam postulat.
    Skoro powracamy do starych programów
    takich jak sonda, teleranek, wielka gra, to nie może się obejść
    bez tego serialu:

    https://youtu.be/42OJT2bUwaw?t=24s

  • 99. Data: 2016-04-24 18:58:10
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2016-04-22 o 20:39, z pisze:

    > Znajdź sobie lepszy obiekt narzekania.
    > Wiesz jak to wygląda np. w Anglii?

    Wiem.
    Wiesz jak to wygląda np. w USA?

  • 100. Data: 2016-04-24 19:00:48
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2016-04-22 o 21:23, AL pisze:

    > jeśli będzie od licznika - to ciekawie sie zorbi. Mam w domu dwa
    > oddzielne liczniki :)
    >
    > A co jesli mam dwa lub 3 domy? Będzie trzeba płacić z góry za każde
    > mieszkanie?

    Gorzej jak w takim przypadku karzą Ci oglądać w trzech na raz.

    > Jak się domyślam, nikt nie przewidział wyjątków tylko walnął hasło:
    > każdy płaci 15pln i basta.
    >
    > Też nie oglądam telewizji rządowej bo mnie odrzuca - mogę w sumie
    > zrezygnować z TV, radio mam w aucie - czasami słucham AntyRadia (PR
    > 1,2,3,4 jako rządowe radio unikam).

    Mnie to jeszcze bardziej irytuje, bo ja w ogóle nie oglądam żadnej telewizji.
    Radia zresztą też nie oglądam.