  • 11. Data: 2017-08-28 09:19:34
    Temat: Re: Parowanie szyb
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 07:57:59 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Ale czysta w sensie, że sucha, czy że mokra, ale woda rozpływa się po
    > powierzchchni szyby (jak po szybie posmarowanej środkiem powierzchniowo
    > czynnym)?
    > Jacek

    Szczerze nie zwróciłem uwagi bo się wkurzyłem awarią auta w pierwszym
    dniu urlopu.
    Ale szyba była myta dzień przed wyjazdem,
    i nad kierownicą była zamglona
    a w drugiej części czysta.
    I to w sytuacji gdy auto nie chodziło.
    Od zawsze tak z autem miałem ale ostatnia "przygoda" mnie zastanowiła.

  • 12. Data: 2017-08-28 09:22:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-28 o 09:14, Bolko pisze:

    > Auto stało z trzema osobami w środku.
    > Silnik był wyłączony wraz z wszystkimi "systemami"
    > bo mi się auto zepsuło.
    > Szyba była myta dzień przed wyjazdem.
    > Przednia szyba
    > w części po stronie kierowcy zamglona
    > w części pasażera czysta jak łza.
    > Problem dla mnie jest bo jak rano uruchamiam silnik
    > to moja część szyby bardzo szybko zachodzi mgłą.
    > I to niesie za samo konsekwencje zwłaszcza wtedy gdy silnik jest zimny.

    I co w tym niezwykłego?
    Skoro ze swojej strony częściej robisz z tą szybą cokolwiek:
    przecierasz, wycierasz, myjesz, piskasz to i ona inaczej reaguje niż szyba,
    która raz na jakiś czas jest umyta i potem nic.

  • 13. Data: 2017-08-28 09:25:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-28 o 09:22, cef pisze:

    > piskasz

    psikasz

  • 14. Data: 2017-08-28 10:20:27
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-08-27 o 02:50, Bolko pisze:
    > Zawsze mnie wkurzało że szyby mi parują na miejscu kierowcy.

    Musisz wyjmować szybę na czas postoju.