  • 21. Data: 2010-05-21 16:51:30
    Temat: Re: Parkowanie skuterka
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-21 13:37:13 +0200, Seba <s...@g...pl> said:

    > IMHO niepotrzenie zajmuje miejsce, na którym mógłby zaparkować samochód

    Która ustawa mówi, że parkingi są w pierwszej kolejności dla
    samochodów, a dopiero potem dla innych pojazdów?

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2010-05-22 00:38:20
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-05-21 16:51, Bydlę pisze:

    > Która ustawa mówi, że parkingi są w pierwszej kolejności dla samochodów,
    > a dopiero potem dla innych pojazdów?

    Tu raczej chodzi o to, że ów "inny pojazd" ma inne możliwości,
    lecz z nich nie korzysta, zajmując miejsce samochodowi, który
    takiej alternatywy nie ma.

    Wyobraź sobie, że jesteś playboyem i masz niepozornego, nieciekawego
    wręcz kolegę. Ma ogromne kłopoty z zaliczaniem. Czegokolwiek. Ty nie.
    I nagle gotowa mu się oddać nie całkiem szpetna panna.
    Co robisz:
    a) bierzesz sobie sam, jak zwykle, wszak żadna ustawa nie zabrania...
    b) odpuszczasz, z łatwością znajdziesz inną okazję, a on niech
    sobie użyje - bo biedak łatwo nie ma.

    Nie rozumiesz? No to albo daleko Ci do playboya, alboś Bydlę ;D

    v.

  • 23. Data: 2010-05-22 00:43:12
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Vax" <m...@z...sie> wrote in message

    > Tu raczej chodzi o to, że ów "inny pojazd" ma inne możliwości,
    > lecz z nich nie korzysta, zajmując miejsce samochodowi, który
    > takiej alternatywy nie ma.

    Alez samochod ma inne mozliwosci. Jechac na inny parking.
    Skuter jest mniejszy ale ma takie samo prawo do tego parkingu jak ktos kto
    przyjechal samochodem.Sugerujesz ze wielkosc pojazdu ma znaczenie? Jak ktos
    bedzie chcial zaparkowac autobus to bedziesz samochod na boku stawial "bo
    masz inne mozliwosci"?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 24. Data: 2010-05-22 00:45:46
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-05-21 10:34, PaPi pisze:

    > Do jakiego kombiaka wrzucisz skuter ?

    do granady ;) - poważnie, tam nawet motylek (do holowania) wchodził
    pewnie jakieś współczesne też potrafią...

    v.

  • 25. Data: 2010-05-22 00:57:43
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-05-22 00:43, Iguan007 pisze:

    > Alez samochod ma inne mozliwosci. Jechac na inny parking.

    no nie ograniczaj się, nawet do innego miasta!

    > Skuter jest mniejszy ale ma takie samo prawo do tego parkingu jak ktos kto
    > przyjechal samochodem.

    a czy ja coś piszę o prawie?
    Ma prawo lecz ma też większe możliwości.
    Palący może jechać w przedziale dla palących i dla niepalących.
    Niepaląca kobieta w ciąży nie bardzo.
    Zakładając, że istnieje deficyt miejsc dla niepalących, korzystasz
    "z prawa" czy z możliwości?

    > Sugerujesz ze wielkosc pojazdu ma znaczenie?

    Nie. Ubzdurałeś to sobie. I nie wiem, na jakiej podstawie.

    > Jak ktos
    > bedzie chcial zaparkowac autobus to bedziesz samochod na boku stawial "bo
    > masz inne mozliwosci"?

    Dokładnie tak. Na pewnym parkingu zajmuję bardziej oddalone (więc mniej
    "wygodne") miejsce, z bardziej pokrętnym dojazdem i wyjazdem, tak żeby
    pewien gość busem mógł też wjechać. To taki wspólny parking paru firm
    w podwórku, w centrum miasta.
    I nie, nie umawialiśmy się, nawet nie znam typa. A prawo mam do "jednego
    miejsca parkingowego" - _dowolnego_. Ale ze mnie frajer, co?

    v.

  • 26. Data: 2010-05-22 05:54:28
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 May 2010 16:51:30 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Która ustawa mówi, że parkingi są w pierwszej kolejności dla
    > samochodów, a dopiero potem dla innych pojazdów?

    A Ty dla zachowania zgodnego ze zdrowym rozsądkiem potrzebujesz
    rozwiązań prawnych? No dajże spokój.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 27. Data: 2010-05-22 16:38:21
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    SET pisze:
    > Witam z rana.
    >
    > Pamiętacie jak się wywnętrzałem na temat parkowania skuterka na zapchanym
    > parkingu pod blokiem?
    > Nie mogę kolesia trafić żeby kulturalnie pogadać na temat zajmowania miejsca
    > na 1,5 samochodu takim maleństwem. W celu unaocznienia sytuacji mam fotkę
    > delikwenta.
    > http://yfrog.com/7h1004340mj
    >
    > Tak wiem parkuje zgodnie z prawem ale czy zgodnie ze zdrowym rozsądkiem to
    > już pewny nie jestem:(

    obawiam się że jak stanie na chodniku to będzie przeszkadzał karmiącym
    matkom. Ale fakt że skuterkowi łatwiej znaleźć gdzieś bezkolizyjny
    placyk niż samochodowi. I mogę się założyć że jak koleś na tym skuterku
    jedzie to miasta to stawia motorek gdzie popadnie byle bliżej miejsca
    docelowego.
    pozdrawiam
    marcin

  • 28. Data: 2010-05-22 16:53:59
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-22 05:54:28 +0200, Seba <s...@g...pl> said:

    > A Ty dla zachowania zgodnego ze zdrowym rozsądkiem potrzebujesz
    > rozwiązań prawnych?

    A kto drze mordę, że jakiś człowiek korzysta z parkingu zgodnie z
    prawem i rozsądkiem?
    Kto uważa, że miejsce jest tylko dla samochodów, a inne pojazdy mają
    spadać na drzewo?
    Kto płacze tu na Wielką Niesprawiedliwość Dziejową?
    ;>

    > No dajże spokój.

    Dam spokój, gdy się dowiem dlaczego rzekomo samochody mają mieć większe
    prawa parkowania
    lub
    gdy przekonam się, że rozmowa nie ma sensu.

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2010-05-23 06:14:04
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 May 2010 16:53:59 +0200, Bydlę napisał(a):

    > A kto drze mordę,

    <ciach>

    Ja rozumiem, że to usenet i tu się walczy a nie dyskutuje, ale IMO
    dalsza dyskusja w tym teamcienie ma już sensu.

    Przeczytaj jeszcze raz co *ja* napisałem w tym wątku i tyle.

    Z mojej strony EOT.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 30. Data: 2010-05-23 11:13:20
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-23 06:14:04 +0200, Seba <s...@g...pl> said:

    > <ciach>
    >

    > Przeczytaj jeszcze raz co *ja* napisałem w tym wątku i tyle.

    Czyli nie wiesz kto drze mordę o to, że nie ma miejsca dla jego
    pojazdu, bo ktoś inny parkuje na tym miejscu (aboslutnie sensownie i
    zgodnie z prawem) swój pojazd?

    Skoro nie wiesz, to faktycznie rozmowa nie ma specjalnego sensnu.

    --
    Bydlę