  • 11. Data: 2017-04-18 13:05:48
    Temat: Re: Parkomat a dane osobowe
    Od: p...@g...com

    To byłby ewenement na skalę europejską ... Rozumiem że dysponujesz sygnaturą akt ?
    Normalnie sądy olewają takie sprawy

  • 12. Data: 2017-04-18 13:16:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Apr 2017 12:38:03 +0200, szerszen napisał(a):
    > Nie znasz wszystkich faktów, więc trudno wyrokować.

    Ano nie znam, ale tak teoretycznie - poniewaz urzedy nie udostepniaja
    danych wlascicieli pojazdow, to aby takowego ustalic nalezaloby
    detektywa wynajac, ktory za takim pojedzie, a to juz "duzy naklad".

    J.

  • 13. Data: 2017-04-18 13:26:12
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 18 Apr 2017 04:05:48 -0700 (PDT)
    p...@g...com wrote:

    > To byłby ewenement na skalę europejską ... Rozumiem że dysponujesz sygnaturą akt ?
    Normalnie sądy olewają takie sprawy

    Sygnaturą nie dysponuję, czytałem artykuł którego teraz nie bardzo mogę odnaleźć,
    znalazłem jakąś krótką wzmiankę http://tnijurl.com/6621f04bad5e/, tamten był
    obszerniejszy i zawierał więcej szczegółów.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 14. Data: 2017-04-18 13:37:53
    Od: p...@g...com

    Eee sąd rejonowy ? Znajomy prawnik wyraża się o sedziach z SR wyjątkowo niepochlebnie
    :-)

  • 15. Data: 2017-04-18 13:54:09
    Od: p...@g...com

    http://www.rp.pl/Prawo-karne/304129943-Odpowiedzialn
    osc-za-umieszczenie-na-Facebooku-zdjecia-ze-zlym-par
    kowaniem.html#ap-1

    Daj cynk jak będzie prawomocny wyrok :-)

  • 16. Data: 2017-04-18 14:12:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Apr 2017 04:37:53 -0700 p...@g...com
    napisał(a):
    > Eee sąd rejonowy ? Znajomy prawnik wyraża się o sedziach z SR
    > wyjątkowo niepochlebnie :-)

    Moze i niepochlebnie, ale koszta rosna.

    >http://www.rp.pl/Prawo-karne/304129943-Odpowiedzial
    nosc-za-umieszczenie-na-Facebooku-zdjecia-ze-zlym-pa
    rkowaniem.html

    Zauwaz, ze to art.212, czyli pomowienie a nie dane osobowe.
    Tu nawet niekoniecznie zamazanie numerow cos by dalo.

    A konstrukcja art. taka, ze nawet prawdziwe zdjecie/zarzut moze byc
    podstawa do ukarania. Chyba, ze polityk.

    Politykom tez sie zdarzalo skarzyc, bo jak udowodnic, ze ktos jest
    niekompetentny :-)

    J.

  • 17. Data: 2017-04-18 16:07:28
    Od: p...@g...com

    Czyli odjeżdżamy coraz dalej od tablic rejestracyjnych i danych osobowych:

    Sąd Rejonowy w Augustowie skazał na sześć miesięcy ograniczenia wolności internautę,
    który umieścił na Facebooku posty, w których pomówił kierowcę o postępowanie
    stwarzające zagrożenie na drodze.

    Pozbawienie wolności za post na Fejsbuniu ? Nieźle ale szanse na utrzymanie się
    wyroku niewielkie no i popularność paradoksalnie rośnie :-) grupa jest (jeszcze) na
    Fejsie :-)

  • 18. Data: 2017-04-18 22:46:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-18 o 16:07, p...@g...com pisze:
    > ograniczenia wolności internautę,
    >
    > Pozbawienie wolności za post na Fejsbuniu ?

    Masz coś ze spoidłem półkul mózgowych nie tak? ;)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2017-04-19 02:14:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Apr 2017 07:07:28 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):
> [...]
    postępowanie stwarzające zagrożenie na drodze.

    > Pozbawienie wolności za post na Fejsbuniu ?

    Ogranicznie.

    > Nieźle ale szanse na utrzymanie się wyroku niewielkie no i
    > popularność paradoksalnie rośnie :-) grupa jest (jeszcze) na Fejsie
    > :-)

    Kodeks przewiduje do roku pozbawienia.
    Ale trzeba sie zasluzyc na taki wyrok :-)

    J.

  • 20. Data: 2017-04-19 08:16:08
    Od: p...@g...com

    Zapewne masz rację ale poczekajmy na prawomocny wyrok :-) na bank oskarżony na znać
    na Fejsbuniu jak się skończyło ...