    From: Robson <r...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Parkingi na "nowych" osiedlach
    Date: Fri, 03 Jan 2014 09:11:40 +0100

    W dniu 2014-01-02 09:33, bolko pisze:
    > Wiedzę różne patenty na osiedlach żeby sobie zabukować miejsce parkingowe.
    > Dlaczego nie można zastosować amerykańskiego wynalazku:
    > Dobrze widoczna tablica z nr telefonu miejsca gdzie laweta przewiozła samochód:)
    > W stanach to działało.
    > Jest jakieś prawo które to zabrania?

    Jest. Nie przytoczę ci tu paragrafów, bo nie pamiętam. W firmie gdzie
    kiedyś pracowałem był olbrzymi plac, własność firmy. Część to był
    parking dla pracowników i interesantów, część wynajmowały szkoły jazdy,
    część to był parking płatny dla sam. osobowych o autobusów. Była tam też
    stacja paliw. Z tego względu nie można było ograniczyć wjazdu na teren
    szlabanem.
    Jeden gościu przyjeżdżał pod firmę, stawiał tam samochód i wyjeżdżał za
    granicę na kilka tygodni. Firmowy prawnik przekopał przepisy i
    stwierdził, że nic nie można zrobić, jeśli samochód nie zagraża
    bezpieczeństwu ruchu. W razie usunięcia samochodu można było odpowiadać
    za zagarnięcie mienia.