  • 1. Data: 2011-07-31 17:14:25
    Temat: Parking Pyrzowice lotnisko
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    poleccie sprawdzony parking przy lotnisku w Katowicach - Pyrzowicach
    wszystko co widzę w necie to plac - żużel, ziemia itp
    nie ma jakiegoś utwardzonego oprócz tego przy samym lotnisku??
    obawiam się że po 14 dniach parkowania w żużlu czy błotku może byc
    nieciekawie przed kilkugodzinną podróżą
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2011-07-31 18:51:37
    Temat: Re: Parking Pyrzowice lotnisko
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-07-31 17:14, glang pisze:
> [...]
    > nie ma jakiegoś utwardzonego oprócz tego przy samym lotnisku??
    > obawiam się że po 14 dniach parkowania w żużlu czy błotku może byc

    gdybyś jednak nie znalazł to mogę cię uspokoić że raczej tragedii nie
    ma. Sam zostawiłem też na dwa tygodnie auto na parkingu z żużlem czy
    czymś podobnym. Wracałem z Wawy do Katowic i trochę brudu na drzwiach
    raczej nie przeszkadzał w podróży. A Szybę przednią po prostu polałem
    płynem bezpośrednio z baniaka przed uruchomieniem wycieraczek , to wszytko.
    Marcin jan

  • 3. Data: 2011-07-31 19:11:28
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 31.07.2011 glang <g...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > nie ma jakiegoś utwardzonego oprócz tego przy samym lotnisku??
    > obawiam się że po 14 dniach parkowania w żużlu czy błotku może byc

    A co ma się w zasadzie stać z samochodem, bo nie do końca rozumiem te
    obawy?
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2011-07-31 19:18:05
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 31.07.2011 17:14, glang pisze:
    > poleccie sprawdzony parking przy lotnisku w Katowicach - Pyrzowicach
    > wszystko co widzę w necie to plac - żużel, ziemia itp
    he? od lat 70siatych jest tam na bank parking asfaltowy. W tym wieku
    lotnisko mocno rozbudowano, wiec może masz zdjęcia z czasu gdzie nowa
    część parkingu była w trakcie?
    rzuć okiem:
    http://maps.geoportal.gov.pl/webclient/
    i wpisz "pyrzowice"

    > nie ma jakiegoś utwardzonego oprócz tego przy samym lotnisku??
    > obawiam się że po 14 dniach parkowania w żużlu czy błotku może byc
    > nieciekawie przed kilkugodzinną podróżą

    Pomysł na biznes! myjnia bezdotykowa zaraz we wsi!
    ToMasz

  • 5. Data: 2011-07-31 19:25:00
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 31.07.2011 19:11, Samotnik pisze:

    > A co ma się w zasadzie stać z samochodem, bo nie do końca rozumiem te
    > obawy?

    Wlasnie nie wiem w czym zuzel na parkingu bedzie przeszkadzal w
    kilkugodzinnej podrozy... Moze boi sie, ze auto sie zapadnie i nie
    wyjedzie? Albo oponki sie ubrudza i bedzie wstyd na ulicy?

  • 6. Data: 2011-07-31 21:06:56
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 31.07.2011 ToMasz <twitek4@> napisał/a:
    > he? od lat 70siatych jest tam na bank parking asfaltowy. W tym wieku
    > lotnisko mocno rozbudowano, wiec może masz zdjęcia z czasu gdzie nowa
> [...]

    Ten przed terminalami jest asfaltowy (i nachylony w stronę terminali,
    dzięki czemu przy poważniejszej ulewie są zalewane... :), ale już parking
    długoterminowy i zdecydowana większość, jeśli nie wszystkie parkingi
    prywatne w okolicy, mają co najwyżej żużel.

    Ktoś już na to wpadł :)
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2011-07-31 21:52:04
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 17:14:25 +0200, glang napisał(a):

> [...]
    > nie ma jakiegoś utwardzonego oprócz tego przy samym lotnisku??
    > obawiam się że po 14 dniach parkowania w żużlu czy błotku może byc

    To zostaw samochód w Katowicach na asfalcie a na lotnisko przejedź sie
    linią Katowice-Pyrzowice, skoro samochód jest taki delikatny.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 8. Data: 2011-07-31 23:13:19
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Wlasnie dzis o 4 rano wrocilem z Rodos, a auto trzymalem na nowym
    parkingu MTM naprzeciw BP - przy samym lotnisku nie bylo miejsc.
    Wlasciciel mily, odwiozl i przywiozl nas i nasze bagaze. Za tydzien
    zaplacilem 50, czy 55zl.
    Nie wiem jaka jest roznica pomiedzy rodzajem posypki parkingu, bo na
    takie rzeczy nie patrze. Grunt, ze urlop sie udal:)
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2011-08-01 01:24:17
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Pomysł na biznes! myjnia bezdotykowa zaraz we wsi!

    Co najmniej kilka parkingów w cenie dłuższego parkowania ma mycie auta.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 10. Data: 2011-08-01 02:24:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin neoniusz

    > Wlasnie nie wiem w czym zuzel na parkingu bedzie przeszkadzal w
    > kilkugodzinnej podrozy... Moze boi sie, ze auto sie zapadnie i nie
    > wyjedzie? Albo oponki sie ubrudza i bedzie wstyd na ulicy?

    Albo, że kret się podkopie i lambdę zajuma.