  • 1. Data: 2013-07-06 12:21:28
    Temat: Parametry zasilacza impulsowego
    Od: morghul <m...@t...pl>

    Witam kolegów,
    mam kilka zasilaczy impulsowych wyjętych ze starych drukarek igłowych.
    Na wyjściu mają napięcia 5V, -12V, 24V i 40V. -12V mnie nie interesuje,
    Wydajność prądową 5V i 24V znam bo znalazłem notę katalogową scalaka
    który je dostarcza (odpowiednio typ/peak dla 5V 3A/3,6A i dla 24V 3A/6A)
    ale mam problem z 40V bo wygląda na to że to osobna gałąź i scalak STK
    nic do niej nie ma.
    Czy ktoś z kolegów zechciałby rzucić okiem i podpowiedział jak to ocenić?

    Mogę coś pomierzyć albo zrobić konkretniejsze zdjęcie.

    Fotki: http://eterstar.pl/pub/amw/zasilacze/

    Z góry dzięki

    morghul

  • 2. Data: 2013-07-06 12:24:18
    Temat: Re: Parametry zasilacza impulsowego
    Od: morghul <m...@t...pl>

    Dodam jeszcze że płytki mają wymiar ok. 23x15cm i ok. 0,7kg wagi.

    morghul