  • 11. Data: 2011-12-12 06:09:57
    Temat: Re: Papier rastrowy
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    http://www.cadsoftusa.com/downloads/

  • 12. Data: 2011-12-12 08:26:56
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Ad maiorem Zbych gloriam :
    > http://www.cadsoftusa.com/downloads/

    Oraz KiCad, choć jeszcze w wersji testowej :
    < http://kicad.sourceforge.net/wiki/Downloads >

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ 244. Jak kazdy sukces nasza praca ma wielu ojcow.

  • 13. Data: 2011-12-12 08:32:43
    Od: mbut <m...@w...pl>

    W dniu 11-12-12 07:09, Zbych pisze:

    > http://www.cadsoftusa.com/downloads/
    Próbowałem zainstalować to oprogramowanie, ale niestety nie powiodło
    się, wystąpił błąd: instalator napotkał nieznany błąd, który
    uniemożliwił instalację.
    Chyba to jest licencyjny program? nie jest za friko;)

  • 14. Data: 2011-12-12 08:43:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Zbych napisał:

    > http://www.cadsoftusa.com/downloads/

    Pokora i świadomość przydatności używanego systemu tym razem trochę
    na wyrost.

    Jarek

    --
    Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy
    i durnowaty tak, by swoim pojmowaniem istoty sprawy nie peszył

  • 15. Data: 2011-12-12 08:46:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    mbut napisał:

> [...]
    > uniemożliwił instalację.
    > Chyba to jest licencyjny program? nie jest za friko;)

    A co ma jedno do drugiego? Programy za friko na ogół są licencyjne.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2011-12-12 13:23:46
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > papier lub folię można gdzieś na necie zamówić.
    > pozdrawiam

    Można wydrukować.
    Mam gdzieś siatkę milimetrową na dysku w Open Office.
    Myślę, że nie ma problemu zrobić ją na Macu.
    Jednak ja polecam program.
    Jest to trywialne zadanie zrobić prosty układ.
    Chyba, że nie jest prosty, wtedy tym bardziej polecam program.

    Komputer PC jest w każdej piwnicy.
    Dobre programy potrafią działać na małowymagającym sprzęcie, szybko i
    wygodnie.
    Jeśli mała płytka, to proszę ściągnąć sobie RIMU.pl
    PCB potrafi wydrukować w wersji demo.
    W wersji demo nie ma zapisu, ale można skopiować rysunek i stworzyć element
    biblioteczny w postaci całej płytki.
    Program demo ok. 2 MB. ściąga się kilka sekund.
    Instalacja prosta, bez pytań, wyboru opcji i problemów, też kilka sekund.
    Po minucie można narysować cokolwiek w rastrze.

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 17. Data: 2011-12-12 14:32:25
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

> [...]
    > uniemożliwił instalację.
    > Chyba to jest licencyjny program? nie jest za friko;)

    Ze tak niesmialo zapytam to na cholere kupiles tego MAC'a ? Zeby ladnie
    wygladal na stoliku ?

  • 18. Data: 2011-12-12 16:18:27
    Od: mbut <m...@w...pl>

    W dniu 11-12-12 15:32, NoTak pisze:

    > Ze tak niesmialo zapytam to na cholere kupiles tego MAC'a ? Zeby ladnie
    > wygladal na stoliku ?
    A ja Ci nieśmiało odpowiem, że tym komputerem pracuję zawodowo, nie musi
    wyglądać ładnie ważne, żeby nigdy się nie zawieszał tak jak PC'et
    Takie uwagi są nie na miejscu.

  • 19. Data: 2011-12-12 17:40:44
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > A ja Ci nieśmiało odpowiem, że tym komputerem pracuję zawodowo, nie musi
    > wyglądać ładnie ważne, żeby nigdy się nie zawieszał tak jak PC'et
    > Takie uwagi są nie na miejscu.

    Też miałem swego czasu jako stary makowiec (hłe) ten sam problem.
    Niestety jakieś w miarę sensowne programy EDA są (poza tymi wskazanymi przez
    kolegów) na PC.
    I dlatego mam i PC i Apple... (znaczy nie chcę obrażać użytkowników Eagle na
    maku, ja jakoś nie przekonałem się...).

    Teraz to o tyle mniejszy kłopot, że jeśli masz maka na intelu, to przecież
    możesz sobie tam zapodać Paralels i założyć (tfu) Windows.
    O ile nie posiadasz PC faktycznie.

    Ja niestety jak mam coś zrobić w elektronice, to używam pc. No co zrobić. A
    maka mam do prac pozostałych i odstresowania
    po durnym Microsofcie :)

    Poza Eagle i KiCAd sa jeszcze wynalazki w rodzaju
    http://maceda.epicentertech.com/index.html
    Nie znam, nie używałem.
    Chyba też Cadence coś tam kombinował z Apple, ale co z tego wyszło - nie mam
    pojęcia.

    Swoją drogą to ciekawostka - tak jakoś zawsze było. Wszystko inne jest na
    OSX, tylko EDA nie ma.
    Ciekawe dlaczego. Czyżby 99% inżynierów kochało swoje PC, i źle się czuło z
    komputerem, który działa bez ciągłego
    wsparcia z ich strony ? ;)

  • 20. Data: 2011-12-12 21:15:58
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    sundayman wrote:
    (ciap)
    > Ja niestety jak mam coś zrobić w elektronice, to używam pc. No co
    > zrobić. A maka mam do prac pozostałych i odstresowania
    > po durnym Microsofcie :)

    Taa,
    żeby nie Microsoft to z maka byłaby dupa.

    --
    Włodek