eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPanlong-PAL-NTSC-SCART-HDMI-to-HDMI-Video-Converter-Box - bawił się ktoś tym? › Re: Panlong-PAL-NTSC-SCART-HDMI-to-HDMI-Video-Converter-Box - bawił się ktoś tym?
  • Data: 2016-01-27 22:16:51
    Temat: Re: Panlong-PAL-NTSC-SCART-HDMI-to-HDMI-Video-Converter-Box - bawił się ktoś tym?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2016 o 18:02, TOMASZEK pisze:
    > http://www.ebay.com/itm/Panlong-PAL-NTSC-SCART-HDMI-
    to-HDMI-Video-Converter-Box-720P-1080P-Scaler-with-/
    171724388706

    > Używał ktoś tego ładnie zapowiadającego się urządzenia?
    >
    > Z filmików na YT wygląda, że nieładnie współpracuje z Atari ST.
    > Ja bym do tego chciał podłączać Pegazusa ;) oraz stacjonarne DVD ze
    > złączem SCART
    >
    > Moje obawy budzi fakt, że to jakaś chińszczyzna i to na to co oferuje
    > niezbyt droga ;)

    a jakby tak zastosować "cyfrowy magnetowid", który ma wyjście hdmi? nie
    wiem czy dobrze zrozumiałem Twoje potrzeby, ale na samym "podglądzie"
    można podłączyć do niego sygnał tv pal, chinche albo euro i oglądać toto
    na TV z hdmi

    ToMasz