  • Data: 2012-04-20 13:48:38
    Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-20 13:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Zaprzeczasz powyzszemu? Czy znow bedziesz udawal, ze polemizujesz, ale
    > jednak nie polemizujesz?

    Zdaje się, że pisałem w poprzednim poście (kolejny raz pisałem,
    kolejny raz wyciąłeś i się nie odniosłeś) o czym jest ta dyskusja
    i jakie są fakty, a Ty z uporem maniaka próbujesz dyskutować ze
    swoimi teoriami, próbując mnie w to manewrować erystyką :)

    Dziękuję za fascynującą wymianę zdań i pozwolę ze swojej strony
    to zakończyć, chyba że wrócisz do meritum.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.