  • 31. Data: 2009-07-07 17:28:13
    Temat: Re: Panie Janie do tablicy :)
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1j0uvalh7ajar$.1xywppzqlvwfb$.dlg@40tude.net>,
    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Dnia Mon, 06 Jul 2009 22:45:39 +0200, T...@s...in.the.world
    > napisa(C)(C)(a):

    > Aż się nasuwa "Dziś MY stoimy tutaj, a WY tam gdzie stało ZOMO..."
    >
    > Spisek, panie.

    Jestes z PIS?
    NTG

    TA

  • 32. Data: 2009-07-09 04:33:58
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    BaX ni au koto ha itsumo tanosii

    > Ale i tak Twoje wywody są bez sensu bo w czasie gdy na rynku był 1
    > model iphona , modeli telefonów z WM wyszło kilka/naście?

    Jakby Apple wypuściło ze 3 modele iPhone to biedni Amerykanie mieliby
    poważny problem który wybrać. A tak Steve uprościł sprawę i już jest
    wszystko proste.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 33. Data: 2009-07-10 14:00:49
    Temat: Re: (OT - benchmark.pl) Re: Panie Janie do tablicy :)
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Coś im sie z tłumaczami popieprzyło albo nie mają polonisty na
    > pokładzie. Ponizej jest artykuł pod tytułem "nastolatek sprzedawał nagie
    > zdjęcia własnej matki"
    > Widzieliście kiedyś nagie zdjęcie?

    Każde zdjęcie jest nagie!... No chyba, że się je ubierze. Ktoś widział
    ubrane zdjęcia?

    --
    Grzexs