  • Data: 2011-08-05 20:33:53
    Temat: Re: Pani pusci reczny [FUN]
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *RoMan Mandziejewicz* w wiadomości
    news:1987649479.20110805192845@pik-net.pl napisał(a):
    > Zdarzało się. Pisałem z myślą o podłodze i progach - bardzo wielu
    > właścicieli Poldków "oszczędzało" na konserwacji i potem pretensje do
    > świata całego.
    > Jeździłem długo Poldkami właśnie z 1994 roku - mieliśmy w firmie 3
    > sztuki !.5GLE, 1.6GLE i 1.4GLI16V - z rdzą jakiś dramatycznych
    > problemów sobie nie przypominam. Poldkami jeździłem od 1996 do 1999
    > roku i pojawiła się rdza na pasach przy zderzakach - nieprzemyślana
    > konstrukcja :(

    A w ciągu 5min i za kilka groszy można z tego było zrobić przemyślaną
    konstukcję. Wystarczyło coś podłożyć między zderzak i blachę poniżej,
    kawałki przezroczystego wężyka pocięte na paseczki o małej długości i
    szerokości 2mm były niezauważalne, a kilka sztuk załatwiało sprawę.
    Likwidowało to przytarcia lakieru i stojącą tam zawsze wode... po zabiegu
    rdzewieć tam nic nie chciało :-)

    Pozdr