  • 41. Data: 2014-01-04 20:00:32
    Temat: Re: Pani lat 30-40, trze?wa, w dobrym, s?u?bowym samochodzie
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    news:la9f8u$rqh$4@dont-email.me...

    > nie moja wina, że nie rozumiesz prostych spraw

    no coz... widocznie lubisz jak cie dymaja mowiac, ze to dla twojego
    dobra... :D zawsze podziwialem takich :D

    jak to mowia - na glupote nie ma rady. w koncu w korei tez chwala wodza, bo
    rzuci 3 zdzbla trawy wiecej...
    w koncu co postep to postep :D ... idzie ku lepszemu...
    postep cywilizacyjny.

  • 42. Data: 2014-01-04 20:21:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 04 Jan 2014 20:00:32 +0100 osobnik zwany misiek
    napisał:

    > no coz...

    Prezes Ci płaci od ilości wielokropków w postach?

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 43. Data: 2014-01-04 23:22:31
    Temat: Re: Pani lat 30-40, trzeźwa, w dobrym, służbowym samochodzie
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2014-01-03 23:42, Smok Eustachy wrote:
> [...]
    > zdarza CODZIENNIE, i to kilka - kilkanaście razy dziennie.
    >
    > W 24-godzinny ostry dyżur urazowy, w zwykły dzień tygodnia, z terenu
    > Warszawy trafia do oddziału ratunkowego co najmniej 15 osób (cięższe
    > przypadki, w tym niektóre skrajnie ciężkie) oraz 30 na ortopedię
    > (lżejsze przypadki - złamania kończyn bez urazu głowy i narządów
    > wewnętrznych) - osób przejechanych podczas próby przekroczenia jezdni na
    > przejściu dla pieszych. I jeszcze jedna do kilku osób, które trafiają
    > już nie do nas, ale bezpośrednio do Zakładu Medycyny Sądowej, na sekcję

    m_innym_niz_to_opisuja_media.html#ixzz2pNUtMPa1

    "Trzeźwa kobieta w wieku 30-40 lat, w dobrym samochodzie, to największe
    zagrożenie na drodze - list warszawskiego lekarza z 2009 r. głoszący
    taką tezę znów krąży w sieci. Tymczasem statystki mówią coś zupełnie
    innego."

    4343,Trzezwa_kobieta_najwiekszym_zagrozeniem_na_drod
    ze_.html#BoxSlotIIMT

    --
    Tengu

  • 44. Data: 2014-01-05 00:23:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello misiek,

    Saturday, January 4, 2014, 8:00:32 PM, you wrote:

    > no coz... widocznie lubisz jak cie dymaja mowiac, ze to dla twojego
    > dobra... :D zawsze podziwialem takich :D
    > jak to mowia - na glupote nie ma rady. w koncu w korei tez chwala wodza,

    Masz rację - rzeczywiście widać podobieństwo Kaczyńskiego do Kim Dzong
    Una...

    > bo rzuci 3 zdzbla trawy wiecej...

    3 miliony mieszkań, bilion złotych...

    > w koncu co postep to postep :D ... idzie ku lepszemu...
    > postep cywilizacyjny.

    Nie obrażaj Kaczyńskiego - on i postęp?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2014-01-05 14:17:51
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-03 23:42, Smok Eustachy pisze:
> [...]
    >
    > Cały tekst:
    > http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html#ixzz2pNUtMPa1

    to jest ponoc list z internetu, warty tyle co nic.

    --
    @foe_pl

  • 46. Data: 2014-01-05 14:24:31
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-04 12:29, Trybun pisze:

    > Wk*ia Cie prawdomówność i tym samym wiarygodność Jurka Urbana? Solidarni
    > byli wścieki gdy się zapytał komu szkodę przynoszą tym warcholskim
    > okupowaniem zakładów produkcyjnych należących nie do nich a do narodu..

    IMO to było błędne rozumowanie strony rzadowej, ze sa przedstawicielami
    tego narodu. PRL sam sobie strzelał w nogę szafując abstrakcjami w
    ujmowaniu ekonomii.

    --
    @foe_pl

  • 47. Data: 2014-01-05 14:44:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 05 Jan 2014 14:17:51 +0100 osobnik zwany the_foe
    napisał:

    > to jest ponoc list z internetu, warty tyle co nic.

    ten list ma jedną zaletę. Rozpoczął dyskusję o rzeczywistych sprawcach
    wypadków. I jego zawartość ma niewielkie znaczenie. A że jest
    przejaskrawiony i pewnie fałszywką to insza inszość

  • 48. Data: 2014-01-05 15:06:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-05 14:44, masti pisze:

    > ten list ma jedną zaletę. Rozpoczął dyskusję o rzeczywistych sprawcach
    > wypadków.

    Żarty sobie robisz - niczego nie rozpoczął i żadnych zalet nie ma.
    Jak kiedyś napisałem - to że nawet we fragmentach tezy są prawdziwe,
    nie zmienia faktu, że całość to jedno wielkie bredzenie, które z
    faktami nie ma nic wspólnego.

    > I jego zawartość ma niewielkie znaczenie. A że jest
    > przejaskrawiony i pewnie fałszywką to insza inszość

    Pewnie, najlepiej na podstawie rojeń, kłamstw czy innych
    bredni opierać dyskusję - w szczególności merytoryczną, bo
    jeżeli chodzi o pyskówki to się sprawdzi dobrze.
    Powyższe widać nawet dobrze na grupie.

  • 49. Data: 2014-01-05 18:28:22
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > wypadków. I jego zawartość ma niewielkie znaczenie. A że jest
    > przejaskrawiony i pewnie fałszywką to insza inszość

    wypadek wypadkowi nierówny. A jesli pytamy co zabija na drodze, to na
    pewno nie pijani kierowcy, tylko prędkość. A czemu jadac 90 km/h na
    jednopasmówce seryjnie wyprzedzaja mnie tiry tego nie wiem. Wiem tylko,
    ze taki przemeczony kierowca zapier...y 100 km/h tam gdzie ma
    ograniczenie do 70 jest zagrozeniem, a nie podpity kierowca co po nocy
    snuje sie 35 km/h po pustych miejskich ulicach.

    --
    @foe_pl

  • 50. Data: 2014-01-05 18:35:51
    Od: masti <g...@t...hell>