  • 51. Data: 2011-05-11 08:13:27
    Temat: Re: Pancerne rękawice?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Piotr Rezmer"
    A co to za pan X? Można nazwisko? Jakiś ksiądz? Czy to parafia zbudowała
    > na swoim terenie tor? Jeśli tak, to bardzo ładny gest z ich strony. Wtedy
    > trudno mieć pretensje, że chcą zmienić przeznaczenie swojego terenu.
    > Widocznie motocykle nie przyjęły się za bardzo wśród księży.

    Po co koledze pisac skoro kolega ma problem z czytaniem???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 52. Data: 2011-05-11 08:17:29
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    P.S. Parafie nie maja "swoich terenów"
    Maja tylko wyludzone ew skradzione tereny.
    I tak to sie dzieje od 2000 lat.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 53. Data: 2011-05-11 13:58:34
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Piotr Kompa napisał(a):
    > Tak, są połączone naszywką i ponoć to jest jakaś zaleta.

    jak w nich pokazac diabelka?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 54. Data: 2011-05-11 14:43:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 23:58, Qlfon pisze:

    > Podziękował! W tamtym przypadku nie chciałem puszczać bo na bank
    > dojechałoby samo do drzew które tam są za trawnikiem a wtedy cała
    > przygoda nie kosztowałaby 128pln:)

    no i masz przyczynę pękających łapek

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 55. Data: 2011-05-11 15:25:32
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-05-11 16:43, Monster pisze:

    > no i masz przyczynę pękających łapek

    Tomek: w sensie że nie chciałem zniszczyć moto bardziej? Być może ale
    puścić i zsiąść z moto jakoś nie potrafię gdy ono jedzie...jakoś:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 56. Data: 2011-05-11 15:54:17
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > jak w nich pokazac diabelka?

    Hm, producent nie przewidział i diabełek będzie miał jeden rożek
    bardziej. W zastępstwie można pomachać ręką, ew. pokazać fakulca.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 57. Data: 2011-05-11 19:21:26
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-11 17:25, Qlfon pisze:

    > Tomek: w sensie że nie chciałem zniszczyć moto bardziej? Być może ale
    > puścić i zsiąść z moto jakoś nie potrafię gdy ono jedzie...jakoś:)

    zrozumiałem że nie chciałeś puścić już na leżąco:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 58. Data: 2011-05-11 20:03:49
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-05-11 21:21, Monster pisze:

    > zrozumiałem że nie chciałeś puścić już na leżąco:-)

    Jakoś w połowie między "na kołach" a "na leżąco" dałem sobie spokój:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 59. Data: 2011-05-11 20:28:38
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Tytus pisze:

    > Po co koledze pisac skoro kolega ma problem z czytaniem???

    Sorry, przejrzałem wątek, ale nie znalazłem szczegółów na temat księdza.
    A wiadomo, szukam sensacji. Google wyrzuciły tylko księdza Kiełbasę
    który ponoć coś święcił, czyli był teoretycznie pro.
    Chyba ten parking na parafialne maybachy to lekko naciągana teoria.

    PS: Fakt, często przelatuję niezbyt uważnie wcześniejsze wypowiedzi w
    wątku. Muszę się poprawić.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 60. Data: 2011-05-11 20:29:10
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-11 22:03, Qlfon pisze:

    > Jakoś w połowie między "na kołach" a "na leżąco" dałem sobie spokój:)

    He he ja ostatnio prawie opuściłem pokład przez kierownicę:-)Ale to
    ruskiem,podbiło mi koło kosza na polnej drodze,wyleciałem na pole przez
    rów,spadłem na przednie koło,ale jakoś wydało,przód raczej prosty,tutaj
    chociaż trwało na tyle długo że zdążyłem powiedzieć w locie dwa
    słowa,nawet cenzuralne:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S