  • 31. Data: 2011-05-10 21:12:56
    Temat: Re: Pancerne rękawice?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-10 21:20, Qlfon pisze:

    > To teraz jeszcze napisz co to za rękawice:)

    arlen ness sport.
    Wyglad, komfort OK, zapewne ochrona tez, ale w cieple dni jest w nich
    goraco, biala farba sie wyciera szybko i od wewnatrz juz mam dziurke w
    okolicach obraczki... przy tej cenie powinny byc trwalsze.
    Ale siły lansu to fakt maja wchuj :-)

    > Teraz trochę nie bardzo mogę sobie przypomnieć trajektorię

    Jakies pol godziny sie pamieta po setnej sekundy potem mozg wypiera :-)
    KJ

  • 32. Data: 2011-05-10 21:13:12
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "AZ"
    Ja bylem zygzakiem w Lublinie, mialem wrazenie ze bede
    > musial niektore winkle brac na 2 razy ;-)

    Tor bez 1,5 km prostej to nie tor
    ale jednak sie da normalnie:
    http://www.youtube.com/watch?v=VFGnIiotbaU&feature=r
    elated
    i w tlumie pod prad
    http://www.youtube.com/watch?v=bAh8N68MIxo
    uwaga dluzyzny i nuda

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 33. Data: 2011-05-10 21:17:01
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-05-10 22:52, Tytus pisze:
    > Siemka
    > ***"Qlfon"
    > Aż tak dobrze? Ale faktycznie - po prostej startowej i tym łuku w lewo
    > złożenie do prawego ciasnego i potem ten korkociąg w lewo na duzym moto
    > może byc trudne.
    >
    > Powaznie???

    Twoje żółte nie jest duże:) Nie docenisz:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 34. Data: 2011-05-10 21:22:22
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Da się coś znaleźć na rynku co nie wygląda jak ze Star Treka i w razie
    > kontaktu z matką ziemią pozwala mieć całe kości? Reszta ciuchów spełnia
    > swoje zadanie ale te dłonie mnie martwią. Pomóżcie dobrzy ludzie:)

    Rękawice chronią dłonie przed otarciami, nie złamaniami.

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka

  • 35. Data: 2011-05-10 21:24:09
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-10 22:17, Qlfon pisze:
    >( O
    > upadaniu to ja nic nie wiem a żeby pozbyć się odruchu podparcia dłonią
    > to chyba można zapomnieć - żadne sztuki walki nie wysyłają Cie chyba w
    > takim tempie na ziemię co własne moto:)

    idzie, idzie, nawet niewiele trzeba cwiczyc, byle na sprężu a nie ot tak se.

    Gorzej jak masz za duzo czasu bo wolno wchodzisz w uslizg albo cos...
    wtedy zaczynasz kombinowac zamiast odruchow.

    A, tylko nie cwicz na asfalcie.
    :-)

    KJ

  • 36. Data: 2011-05-10 21:39:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 May 2011 23:13:12 +0200 osobnik zwany Tytus
    wystukał:
    > dluzyzny i nuda

    no faktycznie. tak ciągle na jedynce :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 37. Data: 2011-05-10 21:42:37
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów"

    > A, tylko nie cwicz na asfalcie.
    > :-)

    te kajot - ale pisal, ze trenowal na trawie!
    jakbys w niedziele mial czas to bys to moze zobaczyl, ale bylo troche
    mgliscie

    ps
    Qlfon - puszczaj sprzeta i niech leci sam, jak juz musi
    pozdrowienia i szybkiego powrotu do zdrowia
    moto w domu?

    --
    ania

  • 38. Data: 2011-05-10 21:58:24
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-05-10 23:42, ania pisze:
    > Użytkownik "KJ Siła Słów"

    > te kajot - ale pisal, ze trenowal na trawie!
    > jakbys w niedziele mial czas to bys to moze zobaczyl, ale bylo troche
    > mgliscie

    tak po prawdzie to trenowalem na czarnym. tylko mi się czarne skończyło
    jakoś:)
    > ps
    > Qlfon - puszczaj sprzeta i niech leci sam, jak juz musi
    > pozdrowienia i szybkiego powrotu do zdrowia
    > moto w domu?

    Podziękował! W tamtym przypadku nie chciałem puszczać bo na bank
    dojechałoby samo do drzew które tam są za trawnikiem a wtedy cała
    przygoda nie kosztowałaby 128pln:)
    Ta, moto w domu już nawet jeżdżone było, postało z 10 dni w garażu z
    samymi policyjnym FJR, CBF, WR, DRZ i innymi więc myślę że się
    zaprzyjaźniły i nie będą sobie w przyszłości problemów nawzajem robić:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 39. Data: 2011-05-10 21:58:59
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-05-10 22:43, Monster pisze:

    > Częściej glebić musisz,to się przyzwyczaisz:-P

    A ić Pan z takimi radami, trzeba coś na błoto kupić....

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 40. Data: 2011-05-10 22:01:19
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-05-10 23:12, KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > goraco, biala farba sie wyciera szybko i od wewnatrz juz mam dziurke w
    > okolicach obraczki... przy tej cenie powinny byc trwalsze.

    To podstawa;) BTW: co ty za obrączkę nosisz że dziury robi? Zwykle po
    założeniu obrączki już się dziur nie robi....

    > Jakies pol godziny sie pamieta po setnej sekundy potem mozg wypiera :-)
    > KJ

    Jakiś lekki kontakt z ziemią kaskiem miałem bo zielone na nim zostało
    więc może dlatego? Dobrze że mi opowiedzieli:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050