  • 21. Data: 2011-05-10 20:18:42
    Temat: Re: Pancerne rękawice?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 21:32, Qlfon pisze:

    > Nie, luzik - w sumie to tylko się cieszyć że to tak się kończy. Za
    > pierwszym razem mogło mnie coś rozjechać bo oczywiście nikt się nie
    > zatrzymał jak sobie leżąc na plecach na środku głównej przelotówki w
    > Dębicy sprawdzałem czy jestem cały a drugim razem gdybym zamiast na
    > torze zrobił tę głupotę na ulicy to mogłem trafić jakiegoś Kamaza. Mój
    > anioł stróż nadąża za mną widocznie.
    > Oglądam właśnie na YT testy rękawic - zejdzie do rana coś czuję:)

    jak juz na łapki to bardziej na dłoń,a ty paluszkami glebę macasz:-)
    A tak na serio to zawsze centralnie rękawice przycierałem,jedyne co się
    powtarza to siniaki od kluczy w kieszeni.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 22. Data: 2011-05-10 20:21:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > jak juz na łapki to bardziej na dłoń,a ty paluszkami glebę macasz:-)
    > A tak na serio to zawsze centralnie rękawice przycierałem,jedyne co się
    > powtarza to siniaki od kluczy w kieszeni.

    A ja to tylko szlifuje dupa/biodrem i ewentualnie lokciem, na
    rekawicach, kasku ani sladu ;-) A z tymi kluczami to uwazaj, zeby Ci
    kiedys czasem nie musieli wyciagac z nogi na przyklad. Ja juz sie
    oduczylem wozenia kluczy i innych podobnych przedmiotow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2011-05-10 20:25:32
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Qlfon pisze:

    > Da się coś znaleźć na rynku co nie wygląda jak ze Star Treka i w razie
    > kontaktu z matką ziemią pozwala mieć całe kości? Reszta ciuchów spełnia
    > swoje zadanie ale te dłonie mnie martwią. Pomóżcie dobrzy ludzie:)

    Ja sobie połamałem w marcu oba nadgarstki. Teraz w prawej ręce mam
    metalowe płytki. Kumpel namawia mnie na rękawice jakich używają
    zawodnicy kendo (http://www.kendoart.com/product.php?id_product=36). Nie
    wiem jak sprawdziłyby się na moto, zastanawiam się nad ich użyciem
    podczas jazdy na snowboardzie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 24. Data: 2011-05-10 20:28:14
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 22:21, AZ pisze:

> [...]
    > kiedys czasem nie musieli wyciagac z nogi na przyklad. Ja juz sie
    > oduczylem wozenia kluczy i innych podobnych przedmiotow.

    Gdzieś je muszę wozić,biodra zazwyczaj też poobijane,fakt,kasku jeszcze
    nie zarysowałem,a udało się na plecach przywalić w krawężnik

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 25. Data: 2011-05-10 20:29:26
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-05-10 22:25, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > zawodnicy kendo (http://www.kendoart.com/product.php?id_product=36). Nie
    > wiem jak sprawdziłyby się na moto, zastanawiam się nad ich użyciem

    Oj, boli samo czytanie:( Grzebie po sieci ale nic konkretnego nie widzę.
    Z obrazków i marketingowego bełkotu nic nie wyczytam. filmy na video
    (revzilla itp) to też jakby czytali materiały reklamowe. Poszperam na
    advrider ale boje się że tam tylko elektryczne z ogrzewaniem testują.
    Wracaj do zdrowia, te co pokazałeś to chyba nie teges;)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 26. Data: 2011-05-10 20:29:52
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Qlfon wrote:

    > To że się brudzi to luz - nie dbam o takie sprawy;) Czy mi się wydaje,
    > cy mały palec i serdeczny są połączone? Wydaje się dobrym pomysłem.

    Tak, są połączone naszywką i ponoć to jest jakaś zaleta.

    Ja po kulaniu się przez rok w jakichś tanich rękawiczkach, również
    doszedłem do wniosku że trzeba zainwestować w lepszą ochronę rąk. No i
    akurat te Racery wyglądały mi najbardziej solidnie, mieszcząc się
    jednocześnie w budżecie. Wprawdzie już wyślizgały się wstawki na
    opuszkach palców od klamki sprzęgła, ale nic się nie pruje ani nie rozłazi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 27. Data: 2011-05-10 20:32:43
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-05-10 22:15, AZ pisze:

    > Taki to juz nasz kraj jest, w Warszawie tez protestowali bo na lotnisku
    > laduja samoloty a oni obok spac nie moga.

    > No wlasnie ta roznica poziomow jest tam fajna, mnie wlasnie urzekla ta
    > gorka po lewej co masz w prawo z glownej prostej i w lewo z gorki no i
    > ta mala patelka przed wjazdem na glowna prosta.

    To też moje ulubione miesca:) Jeśli można tak powiedzieć po 3 godzinach
    jazdy po nich:)
    Pisales cos o
    > tramwajach? Ja bylem zygzakiem w Lublinie, mialem wrazenie ze bede
    > musial niektore winkle brac na 2 razy ;-)

    Aż tak dobrze? Ale faktycznie - po prostej startowej i tym łuku w lewo
    złożenie do prawego ciasnego i potem ten korkociąg w lewo na duzym moto
    może byc trudne. Ale widziałem też gościa na GSX1400 który zdarł tam
    chyba całe podnóżki:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 28. Data: 2011-05-10 20:35:07
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-05-10 22:18, Monster pisze:

    > jak juz na łapki to bardziej na dłoń,a ty paluszkami glebę macasz:-)
    > A tak na serio to zawsze centralnie rękawice przycierałem,jedyne co się
    > powtarza to siniaki od kluczy w kieszeni.

    E, gdzie tam - w Dębicy waliłem wnętrzem dłoni w glebę a teraz to z
    "karata") Ruchomośc w kłykciach to mam taka ponad 90st do góry więc luz
    - to nie to. Ale fakt faktem pochodzenia np. siniaków i to konkretnych
    na nasadzie palców lewej stopy to nie mogłem sie domyślić :) Żeby było
    śmieszniej - wyszły po 10 dniach:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 29. Data: 2011-05-10 20:43:43
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 22:35, Qlfon pisze:

> [...]
    > - to nie to. Ale fakt faktem pochodzenia np. siniaków i to konkretnych
    > na nasadzie palców lewej stopy to nie mogłem sie domyślić :) Żeby było

    Częściej glebić musisz,to się przyzwyczaisz:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2011-05-10 20:52:59
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Qlfon"
    Aż tak dobrze? Ale faktycznie - po prostej startowej i tym łuku w lewo
    złożenie do prawego ciasnego i potem ten korkociąg w lewo na duzym moto
    może byc trudne.

    Powaznie???

    --
    Tytus