  • Data: 2011-05-10 21:58:24
    Temat: Re: Pancerne rękawice?
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-10 23:42, ania pisze:
    > Użytkownik "KJ Siła Słów"

    > te kajot - ale pisal, ze trenowal na trawie!
    > jakbys w niedziele mial czas to bys to moze zobaczyl, ale bylo troche
    > mgliscie

    tak po prawdzie to trenowalem na czarnym. tylko mi się czarne skończyło
    jakoś:)
    > ps
    > Qlfon - puszczaj sprzeta i niech leci sam, jak juz musi
    > pozdrowienia i szybkiego powrotu do zdrowia
    > moto w domu?

    Podziękował! W tamtym przypadku nie chciałem puszczać bo na bank
    dojechałoby samo do drzew które tam są za trawnikiem a wtedy cała
    przygoda nie kosztowałaby 128pln:)
    Ta, moto w domu już nawet jeżdżone było, postało z 10 dni w garażu z
    samymi policyjnym FJR, CBF, WR, DRZ i innymi więc myślę że się
    zaprzyjaźniły i nie będą sobie w przyszłości problemów nawzajem robić:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050