  • 41. Data: 2011-05-11 05:38:36
    Temat: Re: Pancerne rękawice?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "masti"
    no faktycznie. tak ciągle na jedynce :)

    Akurat na 2 - a na prostej to do ok 120 da sie rozpedzic wiec i 3 mozna
    zapiac czasami :).
    I tu jest wlasnie fun a nie w zapieradalaniu po prostych.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 42. Data: 2011-05-11 06:21:39
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    > *** "AZ"
    > Ja bylem zygzakiem w Lublinie, mialem wrazenie ze bede

    Piękny tor. Kiedyś miałem marzenie aby samemu zbudować coś takiego +
    parę domków letniskowych dla ćwiczących motocyklistów. Jednak koszty i
    rzeczywistość szybko pokonała mnie. Bardzo się cieszę, że powstają takie
    obiekty, gdzie można poćwiczyć i sprawdzić się w bezpieczniejszym
    miejscu niż ulica miasta.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 43. Data: 2011-05-11 06:24:04
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-05-11 08:21, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > rzeczywistość szybko pokonała mnie. Bardzo się cieszę, że powstają takie
    > obiekty, gdzie można poćwiczyć i sprawdzić się w bezpieczniejszym

    Wiesz, powstawały to one pewnie ze 30 lat temu. Teraz to się je
    likwiduje bo mieszkańcom dookoła przeszkadza:(

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 44. Data: 2011-05-11 06:30:42
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Qlfon"

    > Podziękował! W tamtym przypadku nie chciałem puszczać bo na bank
    > dojechałoby samo do drzew które tam są za trawnikiem a wtedy cała przygoda
    > nie kosztowałaby 128pln:)

    no nie przesadzaj, ze te drzewa byly tak blisko
    czyli plasticzek przyklejony?

    --
    ania

  • 45. Data: 2011-05-11 07:01:33
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Qlfon"
    Wiesz, powstawały to one pewnie ze 30 lat temu.

    Dokladnie za tego systemu, w ktorym byly na to pieniadze

    ***Teraz to się je likwiduje bo mieszkańcom dookoła przeszkadza:(

    Wiesz dobrze ze mieszkancy maja mala sile sprawcza i wielkiego problemu nie
    bylo do chwili az tuz obok zbudowano kosciol. No i panu x bardzo sie ten
    teren spodobal.
    Pewnie zrobia tam parking dla xsiezowych furek.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 46. Data: 2011-05-11 07:07:58
    Temat: Re: Pancerne r?kawice?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-05-11 08:30, ania pisze:
    > U?ytkownik "Qlfon"

    > no nie przesadzaj, ze te drzewa byly tak blisko
    > czyli plasticzek przyklejony?

    Plasticzek zamówiony, powinien być w tym tygodniu.
    A drzewa - no cóż jak na nie leciałem to były wielkie:) A położyłem się
    może 3-4 metry od tych zarośli przed drzewami. A w tych krzaczorach to
    już różnie mogło być.
    Czyżbyś tam była? Kobiet tam wiele nie było....

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 47. Data: 2011-05-11 07:20:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 10 May 2011 23:58:59 +0200) ktos podajacy sie za Qlfon
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A ić Pan z takimi radami, trzeba coś na błoto kupić....

    Bloto tez czasem boli.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 48. Data: 2011-05-11 07:24:21
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-11 09:20, Piotr Klimek pisze:

    > Bloto tez czasem boli.

    Znajdz glebsze ;>

    pozdr
    newrom

  • 49. Data: 2011-05-11 07:27:33
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Tytus pisze:

> [...]
    > ten teren spodobal.
    > Pewnie zrobia tam parking dla xsiezowych furek.

    A co to za pan X? Można nazwisko? Jakiś ksiądz? Czy to parafia zbudowała
    na swoim terenie tor? Jeśli tak, to bardzo ładny gest z ich strony.
    Wtedy trudno mieć pretensje, że chcą zmienić przeznaczenie swojego
    terenu. Widocznie motocykle nie przyjęły się za bardzo wśród księży.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 50. Data: 2011-05-11 07:48:17
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Qlfon"

    > Czyżbyś tam była? Kobiet tam wiele nie było....

    no byla, ale po fakcie, wczesniej byla, ale gora :-)
    wazne, ze jednak nic powaznego

    --
    ania