  • Data: 2012-05-24 09:12:30
    Temat: Re: Panasonik plazma vs led
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jpkjvl$dp$...@m...internetia.pl...
    > Dnia 2012-05-23 17:48, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Oczami...? Jak diagnozujesz wypalenie na plaźmie - miernikiem
    > uniwersalnym?
    > Naprawdę nie jest trudno zobaczyć wyświetlające się ciągle elementy
    > interfejsu w miejscach gdzie ich być nie powinno.

    Jasne, ale to jeszcze nie oznacza, że jest to wypalenie.
    To, że podobnie wygląda nic tu nie zmienia, różnica tkwi w przyczynie
    takiego problemu.
    Żeby można mówić o wypaleniu, musiałoby się coś wypalić.

    > Już pisałem w tym wątku.

    Nie wydaje mi się.

    > Tak - "wypalenie" powinno się raczej nazywać powidokiem lub duchem,
    > występuje na plazmach i LCD (na ten temat zaczął sie wątek i LOLe). Nie
    > jest to sensu stricte wypaleniem i zwykle jest odwracalne.

    Na czym konkretnie to polega?

    > Natomiast wypalenie jest wypaleniem, występuje na plazmach i to już jest
    > nieodwracalne.

    A skąd wiesz, czy to co widzisz na plaźmie to "wypalenie" czy wypalenie?
    Rozróżniasz to wzrokowo?