  • 1. Data: 2010-01-27 12:14:49
    Temat: Re: Panasonic TX-P42U10E i karta pamięci
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Arek pisze:
    > mam w tym TV wejście na kartę SDHC ,posiadam kartę SD starego typu
    > wgrywając do niej zdjęcia .jpg wszystko jest ok natomiast film .avi nie cyka
    > czy muszę zakupić kartę SDHC czy może fim ma być w innym formacie?
    > dzięki za porady
    >
    > Arek.

    może karta sd jest za wolna, dlatego postawili na sdhc

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 2. Data: 2010-01-27 13:12:30
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > może karta sd jest za wolna, dlatego postawili na sdhc

    już wiem ,wszystko na temat jest opisane na płycie dostarczonej z TV ,w
    książce papierowej są tylko ogolne wiadomości
    karta ma być SDHC do 32GB ,zdjęcia tylko .jpg a filmy z aparatów cyfrowych i
    kamer cyfrowych
    teraz pytanko w jakim formacie nagrywane są filmy z tych sprzętów?

    Arek.

  • 3. Data: 2010-01-27 13:40:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Arek pisze:
> [...]
    > kamer cyfrowych
    > teraz pytanko w jakim formacie nagrywane są filmy z tych sprzętów?

    sony (aparat) w .mpg

  • 4. Data: 2010-01-27 13:49:56
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>

    > sony (aparat) w .mpg

    Panasonic (aparat) zcp .mov

    Pozdr.
    Ziomall

  • 5. Data: 2010-01-27 14:01:06
    Od: G2000 <g...@g...pl>

    Tym programem przygotujesz film pod tego Panasonica
    http://multiavchd.deanbg.com/
    "Zwykłego" .avi nie odtworzy.

  • 6. Data: 2010-01-27 19:56:26
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > Tym programem przygotujesz film pod tego Panasonica
    > http://multiavchd.deanbg.com/
    > "Zwykłego" .avi nie odtworzy.

    dzięki za program ale coś mi nie wychodzi
    zdobyłem kartę SDHC i może ktoś podeśle mi jakiś mały plik abym mógł tą
    kartę sprawdzić bo może ona jest coś nie tak

    Arek.

  • 7. Data: 2010-01-27 20:37:38
    Od: G2000 <g...@g...pl>

    Tutaj masz jakiś przykładowy filmik i dyskusję nt. konwersji
    http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?p=460746
    #post460746