  • Data: 2017-09-12 18:15:52
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@k...pl> napisał:

    > Nie wiem jakiej aplikacji mapowej używasz, ale generalnie apki
    > pytają się gdzie wgrać mapy.

    Na razie testowałem na Google Maps i o ile udało mi się zainstalować sam
    program na "nośniku USB", o tyle same mapy uparcie pakują się do pamięci
    wewnętrznej i nie widzę możliwości, aby to zmienić. Teraz testuję OsmAnd,
    ale to głupi program - co prawda dał się przenieść na "nośnik USB", ale
    pomimo wskazania lokalizacji map na /storage/sdcard0/osmand program owszem,
    skopiował tam swój dotychczasowy śmietnik, ale przy próbie pobrania mapy
    Polski wydarł się, że on potrzebuje ponad 800 MB a dostępnego miejsca jest
    tylko 560 MB, akurat dokładnie tyle, ile jest wolnego miejsca w pamięci
    wewnętrznej. Przypadek? - niesądzę. A na /storaga/sdcard0 jest niemal 5 GB
    wolnej przestrzeni. Następny w kolejce - Sygic Car Navigation. O, ten
    uprzejmie się zapytał, pozwolił wybrać ów "nośnik USB" i nawet coś zaczął na
    niego ściągać. Się zobaczy za tydzień, jak wyłączą się funkcje Premium ;->

    > To wysupłaj te kilka zł, bo warto.

    Gdybym kupował każdą aplikację, która w pełnej wersji rzekomo zrobi coś, co
    w darmowej jest zablokowane - już dawno poszedłbym z torbami. Jeśli chodzi o
    nawigację - na razie ten Sygic mi pasuje, więc ten Link2SD chwilowo na
    dzwona mi potrzebny, zobaczymy jak będzie z innymi programami, nawigacja to
    tylko jedna i to nie najważniejsza funkcja tego tableta (tabletu?).

    JoteR